elinpettersson

Alla inlägg under januari 2012

Av Elin Petterssson - 23 januari 2012 17:10

Hejsan svejsan!!!

Idag så har jag varit i skolan som alla dar och då så hände det inget spc

Det enda va typ att vår engelska fröken nt va där så vi fick typ jobba själva

fast jag o tre till i min klass gjorde plakat till fairplay cup en som vi ska spela på onsdag:)


Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 22 januari 2012 20:43

Hejsan svejsan!!!

Nu så har jag ätit amerikanska pannkakor

de var jätte goda  

Jag har oxå kollat på tv och chillat

imorron så ska jag till skolan

IGEN:O


bloggar mer imorron


Herrå Elin

Av Elin Petterssson - 22 januari 2012 17:29

Hejsan svejsan!!!

Nu så har jag varit på fotbolls träning

det var väldigt jobbigt  


Om du kopierar länken  p så kommer du till gosupermodel och  gjärna gå med så hjälper jag dig. Om du redan har så kan vi bli kompiasr. Jag heter Moolina7 på gosupermodel.

http://se.gosupermodel.com/tscinv/j2AWx14TRd8g11If


bloggar mer imorron

Herå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 22 januari 2012 11:23

Hejsan svejsan!!!!

Här kmr bilden som du bad kommentera då nt att den e ful XD

  

liite missbildada som sagt

gjorde den i femman


aja hoppas du e nöjd nu

Herrå puss ELin

Av Elin Petterssson - 21 januari 2012 17:38

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så har jag målat mina nalgar de blev liite missbildade men iaf:)

    

Dom blev ju som sagt missbildade det var första gånger

och sista jag använde det här konstiga grafitit (stavnig)


Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 21 januari 2012 15:26

Hejsan svejsan!!!

Nu så har jag spelat en futsal match och kollat på enXD

Mitt lag vann jue såklart båda matcherna med 2-1 :)

  

bloggar mer ida el imorron

Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 20 januari 2012 14:37

Hejsan svejsan!!!

Nu så har jag kommit hem från skolan:)

och nu så ahr jag en hel helg famför min med mkt fotboll<3

aja nu så siter jag och fikar mmmm...... :)

    

Vet nt vad det e                  (hallodricka mmm)

för tårta

men iaf         


bloggar mer imorron

och jag kan säga att tyvärr så har mitt finger nt blivit bättre :(

så naddizz dog ida............


Herrå Pusss Elin

Av Elin Petterssson - 20 januari 2012 09:36

Hejsan svejsan!!!

Nu så har jag svenska fast just nu så har vi typ 20 min rast

för lektionen är i två timmar och fem minunter   XD

men nu så e typ rasten slut måste dra

Herrå Puss Elin:)

Ovido - Quiz & Flashcards