elinpettersson

Alla inlägg under mars 2012

3-1

Av Elin Petterssson - 31 mars 2012 14:47

Hejsan svejsan!!!!

Nu har jag kommit hem från macthen :)

och som rubriken säger så blev det 3-1

och såklart så var det vi som vann  :)

nu så ska jag inte göra nått annat tyyp bara sitta framför datan ewl slappa framför TV

Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 31 mars 2012 09:08

Hejsan svejsan!!!!

Idag har vi match mot Fordby som vi förlorade mot i finalen 

men idag så e heeeela mitt lag as taggade på att vinna igår på tränigen så var det jätte bra allla var så himla taggade :)

igår hann jag inte blogga när jag kom hem för jag orkade inte hade inte krafter kvar men jag orkade iaf sätta mej i soffan med en skäl chips hehe 

det vsr liksom bara min :)

nej men jag ska nog dra snart berättar hur det gick när jag kmr hem 

Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 30 mars 2012 18:34

Hejsan svejsan!!!!

Om tyyp en timme ska jag dra till tränigen så just nu håller jag på att tyyp förbereda mej 

innan så var jag ute med min stora syster Frida och fotade liite 

några foton finns på  http://www.fridiz.devote.se/                                                               Hinner mog inte blogga mer idag men idag har jag äändå gjort någrqa inlägg                    Herrå Puss Eiln :**



















Av Elin Petterssson - 30 mars 2012 15:52

Hejsan svejsan!!!!

Just nu så e min blogg under renovering om man säger så 

jag försöker iaf få  den att se liite bättre ut :)

aja jag tänkte göra en lite frågestud nu som tyyp kmr på gå en  veckaasså då under påskloveet så svarar jag förhoppnings vis på alla på annnandag påsk:)

aja nu måste jag fixa min blogg lite mer och sedan så har jag träning 

Herrå Puss Elin      

Av Elin Petterssson - 30 mars 2012 10:54

Hejsan svejsan!!!!!!!!!!!!!!!

Nu så har vi engelska vi typ skriver om vad vi ska göra på påsklovvet men för mej går det inte så bra för jag måste fråga Ohud om tyyyp allt   innnan engelska hadevi svenska det var ganska tråkigt för  man fick bara lyssna

idag så e det jue oxå fredag och sedan påsklov :))

aja bloggar nog mer när jag kmr hem 

Herrå Puss Elin


Av Elin Petterssson - 28 mars 2012 16:52

hejsan svejsan!!!

Idag så har jag varit i skolan vi fick sluta liite tidigare om man ville men om man vill slippa matten och sluta tidigare behövde man sitta och kolla på en fotbollstunering i skolan det var semi och sånt men det var ändå as kkull :)

fats man fick cykla hem i regn sedan :(

när jag kom hem bakade jag och min storasyster Frida kladdkaka

jag har inte smackat den än men den är säkert ääättte goood som alltid när vi bakar :)

aja nu måste jag pluugga och sånt 

Herrå Puss Elin :***

Av Elin Petterssson - 25 mars 2012 20:50

Hejsan svejsan!!!!

Nu så har jag kommit hem från finalen och som då rubriken säger så förlorde vi då finalen :/

just nu så e man as besviken men jag hoppas att det kmr gå över 

man e oxxå assss tröttt så jag ska nog läga mej tidigt för att orka gå til skolan imorron men jag tror intte att jag orkar va me på idrotten 

här kmr priset



     

aja nu orkar jag inte skrivaa mer 

Herrå Puss Elin
















Av Elin Petterssson - 25 mars 2012 11:18

Hejsan svejsan!!!!!!

Idag e det söndag och sista dan i BIG MAC 

jah kom nyss hem från en match det var sista gruppspels matchen som vi nu då vann

så nu väntas final mot nått lag vet nt vilkeeet

aja jag e as trött så jag ska nog sova lite innan nästa match :)

Herrå Puss Elin

Ovido - Quiz & Flashcards