elinpettersson

Alla inlägg under april 2012

Av Elin Petterssson - 30 april 2012 19:05

Hejsan svejsan!!!

Nu så har jag klipp mig el det var ju inte jag det var min mamma :)

jag hatar att gå till riktiga frisörer jag menar det e ju as dyrt o så klipper han/ hon as mkt så när man har en mamma som klipper bra behöver man inte oroa sig :)

aja här kommer det bilder :

   innan jag klippte mig :**

nu ser det ut så här                                                                                                                    Nu så ska jag kolla lite på majbrasan här i närheten                                                         Herrå Puss Elin:**








Av Elin Petterssson - 30 april 2012 15:08

Hejsan svejsan!!!!!

Idag så har jag inte gjort så mkt det ända jag har gjort  e tyyp att hoppa :)

imorse eller inte imorse men på förmidddagen satte vi upp vår studsmatta och sen dess har jag bara hoppat på den 

men jag åt ju oxå mat :)

men nu ska jag gå ut och hoppa meer 

Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 29 april 2012 13:00

Hejsan svejsan!!!!!!

Igår hann jag inte blogga nånting för jah åkte till Nadia ganska tidigt såå jag orkade inte blogga men nu gör jag det:)

Igår så sov jag över hos Nadia och nu e jag hemma igen :)

snart ska jag äta 

men jag mååste bera visa en bild jag sett på två bloggar :D

jag och Maja på Roosas party :)

jag tänkte oxå lägga upp en bild som Nadia kmr bli arg på :)

lilla Nadia jag attar inte vrf   hon blir arg??


bloggarna jag såg dem på e http://danceisourlife.blogg.se/ och http://sminket.blogg.se/

Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 27 april 2012 20:13

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så tänkte jag visa vad jag har köpt :)

shortsen jag köpte ett par gula och ett par blåå

min bikini som e gul o grön, hår srännen och tofsar :)

klänning till min stora systers konfirmation ett par skor och ett örhänge oxå till Fridas konfirmation :)

det var det jag köpt idag

nu så ska jag kolla på TV och sedan vet jag inte:)

Herrå Puss Elin :***    

Av Elin Petterssson - 27 april 2012 14:56

Hejsan svjensan!!!

Idag så e det fredag och jag har varit i skolan 

såå chill asså :**

snart så ska jag åka ooch shoppa saker tills vi ska till Barcelona Girls cup i Barcelona

då msåte  jag t.ex köpa en ny bikini och skor (foppa tofflor) jag måte oxå köpa nya shorts :)

aja nu måste jag åka

Herrå Puss Elin :***


Av Elin Petterssson - 27 april 2012 07:22

Hejsan svejsan!!!!!!

Sanrt ska jag dra till skolan men först mååste jag bara plugga liite till på staterna i USA

söm vi har prov på och så måste jag tränan på glosorna kom jag på :)

aja jag mååste skynda mig 

Herrå Puss Elin:*****

??

Av Elin Petterssson - 26 april 2012 17:09

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så ahr jag kommit hem igen :)

först så var jag i skolan och då hände det inget spc kanske  kanske bara att vi fick baka pizza efter mkt tjat :) hehe

sedan har jag oxå haft utvecklings samtal 

det gick bra och läraren berömde mig :) (slot elev) hahah

nu så ska jag snart på träning och sedan när jag kmr hem ska jag äta och gö läxor ;)

Herrå puss Elin:**

 

SOO

Av Elin Petterssson - 26 april 2012 09:12

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så e jag i skolan och har våår första lektion :)

Och det So då håller vi på att träna till ett prov :(

fast jag e klar och kan allt ;)

snart har vi hemkunskap

Herrå Puss Elin:***

Ovido - Quiz & Flashcards