elinpettersson

Alla inlägg under maj 2012

Av Elin Petterssson - 31 maj 2012 18:14

Hejsan svejsna!!!!!

Snart så ska jag på träning  :)))

men först måste man ju fixa lite  ;)

aja ja hinner nog inte blogga mer idag för sen när jag kommer hem ska jag äta och ducha och fixa lite för morrondagen då vi ska kolla på film

så  man får packa lite snacks :))))))))))))))))) såååååååååå chill :)

aja nu måste jag jalla

Herrå Pusss ELin:***

 

Av Elin Petterssson - 31 maj 2012 15:42

Hejsan svejsan!!!!!!!!

Idag så har jag varit i skolan 

det var ganska roligt

på SO kollade vi bara på en film 

och sedan på hemkunskapen fick vi glass efter som att det var sista gången :)

och sedan hade vi matte as enkelt :)

och sedan spanska men det var inte mkt eftersom att brandlarmet gick två gånger fört för att en typ ramlade på knappen och andra gången var det brandkåren som lagade och skulle kolla om det funkade :)

sedan hade vi fotboll o då vann mitt lag såklart :)

snart så har jag träning el det e inte såå snart det e kl. 19.00

aja nu ska jag inte gö nått spc

Herrå Puss Elin :***


Av Elin Petterssson - 30 maj 2012 15:29

Hejsan svejsan!!!!

Nu så e  man hemma igen efter skolan 

idag så har det inte hänt nått spc

bara det vanliga  :)

Men snart så har jag match 

såå jag ska snart fixa lite 

Herrå Puss ELIN :***

 

Av Elin Petterssson - 30 maj 2012 07:53

Hejsan svejsan!!!!!!!!

NU funkar det äntligen igen :)

igår kunde jag ju inte skiva ÅÄÖ och det var oxå lite andra tangenter som var lite blandade :) hehe

men nu funkar det 

snart ska jag dra till skolan 

Herrå Puss Elin :*****

Av Elin Petterssson - 29 maj 2012 17:40

Hejsan svejsan!!!!

Sry att jag inte hann logga igår

men det var så mkt efter skolan behövde jag plugga inför engelska förhöret på fredag sedan hade jag match 

och det tog såå lång tid att ducha efter matchen  (det var inte jag det var det 4 som duchade före mig som segade )

aja och sedan var det så sent så jag orkade inte :(

men jag kan jue bara säga åkkt inte till Asköviken!!!!!!

aja nu har min data fackat upp sig

men jag kan ju beratta att vi har har e trakigt tema i skolan om OS 

aja nu kans det har som en engelsk data for de har ju inte alla boksaver och nar jag trycker pa de knapparna s kommer de andra saker hehe 


aja nu ska jag pa traning

Herra Puss Elin :*******


 

Av Elin Petterssson - 27 maj 2012 18:44

Hejsan svejsan!!!!

Nu så har jag kommit hem från farmor o farfar :)

snart tror jag att jag ska äta nått och sendan ska jag väll bara slappa tyyp :)

Imorron  e det skola

f***n vi ska till Asköviken as tråkigt har redan varit där förut såå varföör måste jag dit igen :(

aja sånt e livet......

Herrå Puss Elin :****


Av Elin Petterssson - 27 maj 2012 07:51

Hejsan svejsan!!!!!!

Igår hann jag ju inte blogga mer föör ajg hade inte ork och lust 

men jag göör det idag ist

igår såå sååg jag Loreen som vann allt som jag saa XD 

men snart ska jag dra igen föör jag ska till mkin farmor och farfar de bor en ganska lång bit här ifrån 

Men nu mååste jag kila 

Herrå Puss Elin :*******



Av Elin Petterssson - 26 maj 2012 20:13

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så har mina kusiner åkt 

sköönt men väldigt tyst :))

snart ska jag äta såå att jag hinner kolla på när Loreen vinner esc 

men vill ju inte misssa när Sverige vinner!! :) hehe XD

men just nu sitter jag och kolla på Tv med Frida :) http://www.fridiz.devote.se/

 Men nu ska jag äta                                                                                                             Herrå Puss Elin :******                                                                                 



Ovido - Quiz & Flashcards