elinpettersson

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin Petterssson - 30 juni 2012 18:34

Hejsan svejsan!!!!!!

Jag har tyvärr inte kunnat blogga tidigare för jag har varit med Sara hela helgen 

sov hos henne igår efter ett as grymt disco :)

men nu så har jag nyss kommit hem jätte trött men glad :)

men nu ska jag bara slappa

Herrå Puss Elin:************

Av Elin Petterssson - 28 juni 2012 19:07

Hejsan svejsan!!!!!!!!!!!!!!

Jag har inte kunnat blogga tidigare idag för jag har ghort så mkt

men imorse så skulle jag iväg för mitt lag spelar en cup 

halav tyyp tror jag jag var me i en annan cup men iaf

sedan så har jag firat mamma på fördelse dagen och då kom mina små kusiner :)

sedanb så har jag varit på invigningen av city festivalen och invingningen av cupen :)

men nu så e jag hemma igen och jag och Frida ska snart gå och hoppa studsmatta

HA EN BRA KVÄLL!!!!!

Herrå Puss Elin :********************

 

Av Elin Petterssson - 27 juni 2012 16:57

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så e jag hemma efter att ha köpt present till mamma :)

vi köpte en pläd och tyyp bak pensel (orkar inte förklara mer )

men nu så e det inslaget och klarty tills imorron då hon fyller år :)

men snart ska jag äta och så vidare 

just det e ju semi idag Spanien och Protugal 

vilka hejar man på hmm.......

nej men för mej e det självklat SPANIEN!!!!!!!!!!!!! De ska ju vinna allt ;)

men aja vi får ju se hur det går för dom mot Ronaldo men honom klarar de nog 

det kan ju bli Casillas 100:de vinst :)

undra vad Ronaldo tycker om det???

Herrå Puss Elin :*******************

Av Elin Petterssson - 27 juni 2012 10:33

Hejsan svejsan!!!!!!!!

Nu så står degen och jäser :)

så jag tänkte lägga ut bilderna från igår :)

men först kommer det biloder från i söndags då vi var på klas för Elina hade namnsdag 

      Detta var temat då till en tjej men hon har valt det själv :) jag kan ju oxå berätta då att hennes favo film e "Pirates of Carbien" (stavning) har inte sett den själv men hon tittar visst på den utan nå problem :)

  Uppspelta ungar ;)

       

De ville har en bild på alla sex kusainer el det var nog mormor som ville ha på alla sina barnbarn men jag och Frida satt där hela tiden så vi inte var och försökte få hit en unge men Marcus var ändå lättast att få dit sedan var det väll Elina för Sidd vägrade

men det konstiga var att Vilma oxå drog och lekte med Sidd el Elina 

Om ni inte vet namnen så e jag den i grön, Frida i rött, Vilma min lillasyter på 8 år har vitt, Elina i blått, Marcus den ända killen som var  me på två bilder har oxå blått och Sidd han som inte e me på nån bild :)

aja nu kommer bilder fårn igår :)

 

När det var filnm fick vi me alla men jag såg bara korkad ut på alla bilder men aja det får man väll bjuda på ibland :)

  Konstigt nog så var det en så var det den här filmen alla fastnade på i 15 min sedan behövde Marcus sova sidd sommnade i soffan Vilma tröttna Elina gick ibland och ibland kollade hon och Frida satt kvar för Sidd sov på Frida så hon kunde inte gå och jag orkade inte. hade inte sett den tidigare så varför gå och missa den :)

             

Ibörjan var det som sagt alla i soffan men då var inte jag så intreserad av filmen så jag passade på att fota ist :)

 

Rolig bild på de två syskonen:)

 

Sovande Sidd :)

    Marcus blev intreserad av eftertexten :)

aja nu orkatr jag inte mer måste kolla till pizzan

Herrå Puss Elin :*************************

 

Av Elin Petterssson - 27 juni 2012 09:46

Hejsan svejsan!!!!!!!

Vaknade för ett tag sen :)

snart så ska jag börja göra pizza  :)

det kommer föhoppningsvis bli gott för det blir det då andra i min familj gjort det 

men nu när jag gör det själv kommer det nog bli konstigt ;)

senare idag så ska jag åka med Frida och köpa present till mamma på hennes födelsedag

men nu måste jag nog börja göra pizza om vi ska få nån mat idag :D

Herrå Puss Elin :***********************'

 

Av Elin Petterssson - 26 juni 2012 20:53

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så e jag hemma det har varit en jätte rolig da med mkt spring och lek men oxå lite film ;)

aja  nu så orkar jag inte lägga ut bilder idag för jag orkar inte :(

men det här var ju sita gången jag träffade sidd innan han åker hem till USA :(:(:(:(:(:(

men nu så ska jag bara äta nått och så vidare

Herrå Puss Elin :***********************

 

Av Elin Petterssson - 25 juni 2012 21:18

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så har jag kommit hem från träningen :)

Det var jätte rolig träning inte så jobbig heller :)

 

Imorron så tror jag inte att jag hinner blogga el jo kanske 

men jag ska iaf va med sidd och min moste en sista gång innan de åker tillbaka till USA :(

 

Vi ska ut och shoppa me dom men jag vet inte om jag kommer hinna blogga 

För sörst måste vi åka till det shopping center som vi vill åka till

och det kanske liggen en el en och en halv timme med bil 

sedan så vill man ju vara där ett tag för jag har för det första aldrig varit där 

Och för det andra så måste jag köpa present till mamma och det kan ta ett tag

aa så jag kanske inte kommer hinna men kanske om vi kommer hem så att jag orkar :)

aja nu orkar jag inte sriva mer för det var så drygt att byta färg :)

Herrå Puss Elin:**************************

  

Blid jag la upp för några månader sen men jag tycker ändå att han e sååå söt på den 

här bliden jag kanske förstör den lite med mitt öga men ändå!!!!!! I <3 Marcus!!! :***

 

Av Elin Petterssson - 25 juni 2012 16:19

Hejsan svejsan!!!!!!

Det fanns ingenb social människa på denna jord 

så jag satte ist på en film och fixade lite vamr choklad i regn ovädret

det där lät lite werd :s

aja nu ska jag fortsätta kolla 

och sedan ska jag tagga till träning :D

Herrå Puss Elin :************************

Skapa flashcards