elinpettersson

Alla inlägg under juli 2012

:(

Av Elin Petterssson - 31 juli 2012 17:45

Hejsan svejsan!!!!

Har tyvärr inte kunnat blogga på hela dan men det har varit så mkt

farmor kom och sedan skulle vi till mormor och nu e jag hemma igen :DDDDD

aja ska kanske äta snart vet inte men iaf 

Herrå Puss Elin :****************

Av Elin Petterssson - 30 juli 2012 20:44

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så har jag varit ute och sprungit :)

det e skönt så här precis efter men imorron kommer det inte vara lika skönt :(

för det var as mkt mygg och det kändes som om de körp överallt as läskigt :'(

men aa gjort e gjort 

nu så ska jag snart äta nått inte så hungrig men jag mst tyyp så det blir väll nått litet

namnsdag imorron jao!!!!!!!! hahaha

Herrå Puss Elin :****************

Av Elin Petterssson - 30 juli 2012 17:55

Hejsan svejsan!!!!!

Nu så ska jag visa bilder från Gotladn från mammas kamera :)

sista delen kmr det bli för mamma hade inte så bra bilder i grottan var det bara svart och ute var det typ bara vitt :O hehe

     

Baaad :DDD

     

 

I båten med nintendo :**

Herrå Puss Elin :************


 

Av Elin Petterssson - 30 juli 2012 14:29

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så har jag ätit :)

så nu vet jag inte vad jag ska göra??

el jag vad kan man göra det e fint väder oså men 

ska nog bara vara hem och sola el nått mst ju ladda till namnsdagen :)

nej men har namnsdag imorron ska ju bli as kuul :) hehe el kanske inte

Herrå Puss Elin :***************

         

Av Elin Petterssson - 29 juli 2012 17:38

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så har kusinerna åkt hem och jag kan äntligen vila  :)

men här kommer lite bilder från idag :)

               

Älskar verkligen de två sista bilderna :*************

aja nu ska jag nog städa lite ute och sedan kanske jag ska äta för jag e as hungrig :(

Herrå Puss Elin :*****************

 

Av Elin Petterssson - 29 juli 2012 15:30

Hejsan svejsan!!!!!!

NU så kommer bilder från Firdas kamera del3 :)

       

Lumelunda :)

           

Muren och i muren

       

Fyren utsikt och dyster strand :(

Herrå Puss Elin :**************

Av Elin Petterssson - 29 juli 2012 11:06

Hejsan svvejsan!!!!!!

Idag så kommer Elina o Marcus :)

så jag har bakat cupcakes :)

   

Tyvärr så hann jag inte lägga upp bilderna igår men iaf

fixar ett tidinställt inläggg men bilderna :)

så ni har nånting att kika på idag  ;)

Herrå Puss Elin :**************'

Av Elin Petterssson - 28 juli 2012 19:28

Hejsan svejsan!!!!!

Förr ett lååångt tag sen kom jag hem från Sara 

men när jag kom hem började jag baka cupcakes :)

det e till imorrn då kusinerna kommer hit :DDDDDD

men nu ska jag inte göra nått spc 

jag tror att del 3 från gotland kommer imorgon eller ikväll om Frida kommer hem så jag kan ta hennes kanera för jag vet inte var hon har den 

Herrå Puss Elin :*************

        

Bilder som jag förut lagt ut älskar att de kommer upp igen 

gör ni det??

Skapa flashcards