elinpettersson

Alla inlägg under september 2012

Av Elin Petterssson - 30 september 2012 17:37

Hejsan svejsan!!!!!!!!

Idag så har jag inte gjort nått spc

därför har jag inte haft nått att blogga om 

har kollat på match iaf och sedan har jag bara varit ute hoppat studsmattat

 varit inne och spelat kollat på TV

städat lite

aja har ju hunnit med mkt

men nu ska jag bara sitta och chilla vid datan xD

'Herrå Puss Elin :*********************************************

 

Av Elin Petterssson - 30 september 2012 09:30

Hejsan svejsan!!!!!

Bloggade ju inget igår 

det var dels för att jagint hann men jag orkade int heller xD

jag va iaf me Sara hela dan kuligt :DD

vi var på Eriksl. men vi hittade ingent 

så vi drog hem och kollade på film vädret var ju inte så spc bra

och det blev skit mörk as snabbt så det var ju inte så kul att va ute

men iaf idag tror jag int jag ska göra nått spc

men det kommer väll serare om jag ska va me nån elr så

Herrå Puss Elin :***********************

 

 

 

Av Elin Petterssson - 28 september 2012 18:58

Hejsan svejsan!!!!!!

Dagen belv ganska bra iaf

jag tog det lungt och läste och rita lite toppmodel :DD

men nu så har jag ätit 

och Vilma var hos en kompis iaf

men det var vid typ fyra och då hade jag inget lust att åka längre

men hon kom iaf hem med cupcakes :D

men nu ska jag spela just dance 

Herrå Puss Elin :********************

 

Av Elin Petterssson - 28 september 2012 14:24

Hejsan svejsan!!!!!!!

Nu så e jag hemma :DD

så jag och Nadia fundera på att åka till erikslund

men min envisa lillasyster vill inte åka till nån kompis så jag mst vara hemma

livet suuger verkligen just nu e inte alls på humör att göra nått

när jag vakna och var hos Nadia var man as pigg och ville dra

men nu när man kommit hem ochmöts av en sur lilla syster

då vill man tyyp bara att hon ska försvinna :(

så denna lediga da från skolan som jag trodde skulle bli as skön blev ist en skit dag :(

Herrå Puss Elin :**********************************

Livet sviker en verkligen ibland.......

   


 

Av Elin Petterssson - 27 september 2012 19:26

Hejsan svejsan!!!!!!

Nu så har jag kommit hem från träningen

men jag ska dra igen för jag ska sova hos Nadia

ska bli skita kuligt men nu mst jag dra

Herrå Puss Elin :****************

Av Elin Petterssson - 27 september 2012 15:43

Hejsan svejsan!!!!!!!!

Nu så är jag hemma från skolan:DD

och snart ska jag på träning

men iaf just nu så sitter jag och kollar på TV

men snart kanske jag ska göra min spanska 

eftersom jag glömde boken har hemma måste jag göra lite saker xD

men iaf har inget mer att säga nuu 

Herrå Puss Elin:**************************

 

Av Elin Petterssson - 26 september 2012 16:54

Hejsan svejsan!!!!!!

Kom hem från skolan för ett tag sen :DD

men jag har bara hunnit göra matten tyyp xD

så nu så sitter jag och pluggar till SO provet :(

men ganska lätt för det är inte så hilma svårt

men iaf inte så kull precis

dra nog oxå och kollar lillsyrrans match ikvl 

Herrå Puss Elin :****************

 

I live my life anyway :DD

 

Av Elin Petterssson - 25 september 2012 19:30

Hejsan sejsan!!!!!

Nu så e jag hemma så nu ska jag plugga lite SO 

och göra matte läxa och om jag hinner plggar jag oxå till spanska provet 

as jobbigt (vi har ju liiv oxå ) som lärarna säger de har privat liv med familjen 

men det har ju vi oxå så de ska nog sluta säga såå

aja måste ändå plugga

Herrå Puss Elin :****************

Ovido - Quiz & Flashcards