elinpettersson

Alla inlägg under december 2012

Av Elin Petterssson - 31 december 2012 20:13

Aa nu blir det nog bara ett inlägg till då tror ja 

Augusti:

                                                           

En massa random blider bara

September:

                                               

Random blider

                             

Ute och fotade vid dagiset och skolan

             

Blider från när jag var liten

Oktober:

                    Frå

Tekniska

                                                                 

Lite fler random blider

                                               

När kusinerna var på besök när jag fyllde 13 och sedan när vi var ute och fotade med löv

November:

                         

Random

                             

Bowling med bästa Sara :**

December:

                                     

Random och Awa <33

       

Lite random här också 

         

å sist å kanske minst blider från när vi var små det e på Joanna, Maja, mig å såklart Nadia <33

kmr kanske sakna 2012 

men snart kmr det ju ett nytt år med t.ex mkt fotboll och en USA resa <333

Gott nytt ÅR!!!!   

Av Elin Petterssson - 31 december 2012 19:50

Ja då fortsätter jag

Juni:

                                 

Elinas födelsedag

                                           

Nåra fler random blider

                               

Från när vi va å bada och Sverige serbien :DD

Juli:

             

                                                                                                             

Haha tyyp 65 blider från vama och soliga Gotlan :DD

               

Lite blider på kusinerna

                                                                           

Från parken ZOO

                                                                               

     

Lite olika random blider 

aja fler blider kommer i nästa lnlägg


 

Av Elin Petterssson - 31 december 2012 17:43

Hejsan!!

Nu tänkte jag lägga upp alla bilder jag lagt upp i år :DD

så vi börjar väll med Januari xD

Januari:

 

Ehmm.. ja den här har ju då jag ritat eller målat eller vad man nu ska säga men jag har iaf gjort den i femman

   

Graffiti naglar som ser ut som ett bombnerslag(men jag var nöjd då?!)

     

Ja första bliden vet jag inte varför jag la upp den den andra är läslogg som jag gjorde då och den sista är fråån Naturhistoriska Riks Muséet (stav.) men iaf den tog 2011 xD

Februari:

La inte upp nån blid då 

Mars:

   

Efter BMC tror jag

   

Efter futsal jag var ju inte med och spelade men det vsr iaf kul :DD

                     

Ja de här bilderna är då från säfsen :DD

April:

   

HAr klipp meej

   

Gamla bilder kan ha varit från trean tyyp

       

Saker jag hade handlat det var till Barcelona och skolavslutningen

                             

Ja det här är tyyp bara lite random bilder

         

     

Fansmanekyr blev riktigt nöjd :D

               

Från påsk :D

Maj:

                                     

Ännu mer random bilder

                                                   

Från Barcelona miss it :/

                       

Här e tyyp Marcus när han fyller ett år och lite andra blider på dem

 

aja just nu orkar ag inte göra mer så ni får nöja er med dem här och så kommer mer lite senare

Puss Elin :*******

Av Elin Petterssson - 31 december 2012 10:26

Hejsan!!

Hann tyvärr inte blogga igår :(

jag städade å sedan va jag med Nadia och när jag kom hem orkade jag inte blogga xD

men iaf idag är det ju nyårsafton :DD

det firar vi ientligen inte på nått spc sätt 

men vi eller ja inte jag då men "de" brukar göra extra fin mat eller vad man nu ska säga

men nu sitter jag i soffa och myser med en film :DD

Puss Elin :***

 

Justja tyyp som en avsltning av året tänkte jag lägga upp alla bilder jag lagt upp på bloggen och berätta dårå vad jag gjorde om det likosm var nått spc xD

 

 

Av Elin Petterssson - 29 december 2012 20:26

Hejsan!!!

Nu så  har vi kommit hem :DD

kan berätta att det gick as dåligt på bowlingen

har nog aldrig varit sämre :(

men sedan åkte vi hem till kusinerna busade o hade kul

har oxå fått nåra fler julklappar men orkar inte visa

men nu ska jag kolla på tv och bara ta det lungt

Puss Elin :********

 

 

 

Av Elin Petterssson - 29 december 2012 09:39

Hejsan!!

Vaknade för en stund sen ganska pigg ändå

men iaf har sett en as överdrivensak idag

det är visningarna på Gangnam style jag menar kolla

 

Det e ju som om folk inte har liv och lyssar på den 24/ 7

"Y.O.L.O liksom eller??"

men iaf nog om det 

idag så ska vi dra och bowla

det är tyyp den årliga julbowlingen

det är med Elina, Marcus och dom och sedan e det oxå vår familj och mormor :DD

jag brukar komma nånstans i mitten det är tyyp oftast mellan mig, mormor, Mamma och ibland Frida och Vilma

men vinner gör alltid Magnus eller pappa

aja nu orkar jag inte berätta mer om det 

Puss Elin :***********

 

 

Av Elin Petterssson - 28 december 2012 13:36

Hejsan 

Nu så har jag kommit hem 

jag har också ätit och fixat 

så nu ska jag till stan

Herrå Elin:******

Av Elin Petterssson - 28 december 2012 09:00

Hejsan!!

För det först sorry att det kmr i massa olika färgeer och strolekar just nu 

men jag håller på och experimentera lite 

men iaf vakna tyyp nyss men kunde ha sovit längre om inte syrran väckte

men aa det var ju bra för om en timme e det träning

lite tidigt tkr jag det e skönare om den e tyyp sju el åtta tyyp

men det kan ju inte jag ändra på 

Herrå Puss Elin :********

 

Ovido - Quiz & Flashcards