elinpettersson

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin Petterssson - 31 januari 2013 16:52

(haha bara tyyp jag, Nadia och Hanna som fattar rubriken)

men iaf är hos Nadia nu :DD

sitter framför datorerna (haha jätte kul lixsom)

Puss Elin :**

   

Av Elin Petterssson - 31 januari 2013 11:37

Sitter här i skolan å chillar

men killar håller på å tyyp leker de sittar iaf inte still

men iaf vet inte vad vi har för lektioner kvar vi kanske har matte å sedan svenska och engelsk

men efter kanske jag drar t Nadia el nått

Puss Elin :***

 

Kolla ser muppad ut på den här oxå 

Av Elin Petterssson - 30 januari 2013 21:43

Kom hem för kanske en havl timme sen :DD

det var ganska jobbig för vi var inte många men iaf 

men nu så ska jag bara läsa eller nått

imorron ska det bli kul med SO redovisningar (som kanske inte skulle vara lika kul om vi inte hade överaskningen)

Puss Elin :**

 

OMG dör varje gång jag ser hur F*N kunde jag bli så brun (saknar den tiden)

Av Elin Petterssson - 30 januari 2013 17:10

Kom hem för en stund sen :DD

har bakat till klassen för en redovisning (Haha)

men det ska iaf bli sjuk kul imorron å få se deras miner :DD

men iaf ska på träning ikväll på SBP (okej ingen fattar tyyp )

Puss Elin :***


 

Äre bara jag som tycker att jag ser ut som ett mongo på alla bilder med mig, Hanna och Nadizz?!?!

Av Elin Petterssson - 29 januari 2013 15:23

Nu så e jag hemma :DD

var en ganska jobbig da som igentligen kanske inte var så jobbig 

men det blev det av nåra sakeer som hände :/

men nu ska jag bara ta det lungt och kanske göra NO läxan

Puss Elin :****

 

Av Elin Petterssson - 28 januari 2013 16:47

Kom hem för en stund sen :DD

men nu ska jag snart dra på träning

Puss Elin :**'

Av Elin Petterssson - 27 januari 2013 11:35

Vaknade ganska tidigt idag 

men då satte ja mig å spla sims :DD

men nu så har jag städat mitt rum lite elr börjat 

har tyyp skrivbordet kvar :/

men nu har ja lite paus

Puss Elin :*****

 

Bara för att hämnas lite på mitt sätt Naddizz <3

Av Elin Petterssson - 26 januari 2013 21:20

Gästerna åkte hem för ganska länge sen

men nu sitter ja och kollar på film

kom inte på nått bättre så det blev Ice age på TV 4 xD

Puss Elin :****

 

Skapa flashcards