elinpettersson

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin Petterssson - 28 februari 2013 13:21

Har kommit hem  från träningen 

den var ganska tidig men det var frivillig sportlovs träning

(så man har ju själv valt)

men iaf nu har jag ätit och ska fira mormor på födelsedagen

igentligen fyller hon inte år eftersom hon är född den 29 februari 

(som bara är vart fjärde år)

men ska dra snart

Puss Elin :***


Av Elin Petterssson - 27 februari 2013 18:07

Ska snart på träning  :DD

har inte blogga nått idag eftersom det inte hänt nått spc 

men det är juskönt att bara kunna ta det lungt ^^

Puss Elin :**

Av Elin Petterssson - 27 februari 2013 11:32

( kom inte på nån rubrik )

sitter hemma nu med Vilma och Frida

och snart kommer golvsliparen kanske 

men idag händer det inte så mkt mer 

men ikväll ska jag på träning men det är inte förrän tyyp 19.00

Puss Elin :***

     

Av Elin Petterssson - 26 februari 2013 17:29

Nu så e jag hemma från Erikslund :DD

köpte inte så jätte mkt xD

men nu e jag as trött så jag sätter väl på en film 

Puss Elin :**


Av Elin Petterssson - 26 februari 2013 12:29

Ska snart dra till Erikslund 

byggkillen har tyyp åkt precis så nu e det lite lungt iaf 

men ska fixa mig nu

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 25 februari 2013 21:13

Ja imorron kmr det ju inte vara så kul att vara hemma hos mig 

för just nu ska vi renovera lite xD

men tyyp imrron kl. 07 .00 (blää :( ) kmr det en glov slipare 

och senare ska vi tapetsera

så ikväll har ju vardagsrummet hammnat i källaren och bastun 

men jag slipper ljudet lite för jag ska dra till Erikslund med Sara imorron :DD

Puss Elin :***

   

Får det plats nå mer (tur att vi inte hade mkt saker i vardagsrummet xD)

Av Elin Petterssson - 25 februari 2013 19:49

Nu så har jag kommit hem från träningen

så nu ska jag bara kolla på TV och ta det lungt

Puss Elin :***


Av Elin Petterssson - 25 februari 2013 13:51

Har precis ätit nu :DD

åt tyyp inget spc xD

men nu ska jag spela lite sims

Puss Elin :**
 

Ovido - Quiz & Flashcards