elinpettersson

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin Petterssson - 30 mars 2013 13:30

Japp nu kmr ännu ett tid intällt inlägg 

jag är ju i USA för er som inte vet det 

men har inte så mklt att sriva vet ju inte direkt vad jag gör xD

Puss Elin :***

       

     

USA

Av Elin Petterssson - 28 mars 2013 11:30

Aa detta e då ett tidinställt inlägg 

men jag vet iaf att vi e påväg och kmr tyyp dit 18.00- 19.00 

i svensk tid dårå xD

men iaf det kmr fler inlägg så ni kan kolla lite 

men det kmr komma lite bilder ni kan kika på om ni inte har nått bättre för er <3

Hoppas iaf kmr få ett bra påsklov <3

Puss Elin :**

        

     

Lite bilder ni kan kolla på xD






Av Elin Petterssson - 27 mars 2013 19:08

Ja om 15 timmar sitter jag nog snart på ett flygplan :DD

är sjukt taggad går inte att beskiva

i skolan har det mest varit alla andra som tkr att det är coolt

men nu har jag blivit as taggad 

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 27 mars 2013 15:27

Hemma från skolan för ett tag sen 

men iaf ska nog börja packa snart (haha har inte ens börjat)

kanske ska på träningen ikväll om jag orkar (har ju precis varit sjuk :/)

aja vi ses ju i April sen ;)

Puss Elin :**

Av Elin Petterssson - 26 mars 2013 15:34

Nu så har jag kommit hem från skolan :DD

fick godis eftersom man kom två i en tävling :DD

men ska försöka få till min låtlista nu och inte på Media player (ibland lyckas man bra )

men iaf inget mer spc ikväll

Puss Elin :**


Av Elin Petterssson - 25 mars 2013 15:13

Hemma från skolan nu :DD

förksöer fixa en spelista till flygplans resan

men det går inte så bra för låtarna hammnar heelt fel :/

aja mst ändå fixa snart

Puss Elin :**


Av Elin Petterssson - 25 mars 2013 09:37

Sitter i skolan nu :DD

har håltimme från musiken :D

men snart har vi engelska å då ska alla ha redovisning men jag har redan haft 

iaf mst dra nu

Puss Elin :**


Av Elin Petterssson - 24 mars 2013 17:41

Det har inte hänt så mkt mer idag mår väll bara bättre nu :DD

men är iaf sjuk taggad inför resan vi drar ju om tyyp tre dagar <3

men ska nog börja packa snart el iaf tänka ut vad jag ska ha med mig

men nu ska jag nog äta nått snart  (om jag orkar)

Puss Elin :**

 

Ovido - Quiz & Flashcards