elinpettersson

Alla inlägg under april 2013

Av Elin Petterssson - 30 april 2013 15:55

Kom hem från skolan för ett tag sen

det hände inget spc men det var ändå helt okej

men ikväll händer det inte så mycket mer brukar inte fira valborg

så ska väll bara vara hemma och typ läsa eller nått sånt

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 29 april 2013 20:39

Haha hemma nu från kost grejen :DD

det var sjukt kul 

han som höll i den hade en as bra humor 

men nu mst jag fixa klart SO fördjupning

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 29 april 2013 17:11

Håller på och gör fördjupnings uppgift nu

sitter på fb med Nadde och Hanna så vi kan bli klara 

Ska sen på nån kost grej 

Puss Elin :**

   

Haha samma min xD

Av Elin Petterssson - 28 april 2013 18:54

Ja nu skulle jag ju ha varit på domarkurs men nej den är intälld

ledaren var typ sjuk tror jag 

men men....

har kunnat plugga lite

Puss Elin :**


Av Elin Petterssson - 28 april 2013 11:47

Här kommre lite blider från igår

och nyss när jag var ute och fota :DD

                 

Tog typ 20 min att fixa xD

Puss Elin :**


Av Elin Petterssson - 28 april 2013 08:04

Har vaknat nu :DD

vet inte vad som händer idag men ska på domarkurs vid typ tre el nått

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 27 april 2013 19:34

Hemma nu från mormor

var as kul :DD

men jag orkar inte lägga upp blider nu så de kmr imorgon

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 27 april 2013 13:38

Sak sart dra till mormor nu :DD

ska passa Marcus en stund

ska bli as kul nu kan han prata med en oxå 

aja ska dra om tyyp en kvert så mst fixa lite först

Puss Elin :**

 

Ovido - Quiz & Flashcards