elinpettersson

Alla inlägg under november 2013

Av Elin Petterssson - 30 november 2013 19:31

Det roliga är att man inte ser någon skillnad på bilderna haha

Av Elin Petterssson - 30 november 2013 13:57

Dagen känns sjukt tråkigt inget som händer o ingent att göra men ska antagligen klippa mig idag :o

Kika eellozz och snapa ellozz ;)

Av Elin Petterssson - 29 november 2013 21:11

Veckan har gått väldigt fort känns typ som om det är onsdag idag xD
Men veckan har ändå vart väldigt jobbig med mycket läxor o prov...
Men nu så är jag riktigt trött och ska avsluta fredagen med en flim

Av Elin Petterssson - 27 november 2013 07:50

Då har man vaknat igen då
Gick upp tidigare för att hinna plugga...

Av Elin Petterssson - 26 november 2013 21:56

Sitter o pluggar så här på kvällskvisten
Mycket läxor o prov oså, men känns skönt när man är klart med allt xD

Känner mig som en fotograf vilken bra blid asså :O

Av Elin Petterssson - 24 november 2013 15:00

Nu är läger slut o vi är hemma 

jag tänkte dock vara aktiv o göra lite inälgg under helgen 

men min kära iphone tycket typ att om ledarna sagt att de vill ha mobil fritt så ska det också va så (min mobil hackade så jag kunde varken låsa upp den eller avända kameran, så det blev ju inga blider heller)

aja det var iaf kul men är as trött nu

 


Ovido - Quiz & Flashcards