elinpettersson

Alla inlägg under januari 2014

Av Elin Petterssson - 31 januari 2014 17:54

Nu är vi påväg till Rättvik o vi har typ en timme kvar att åka så vi får roa oss med ännu mer musik, Candy chrus, mer bilder, vågen, Flappy bird, titta på Hanna när hon sover, råka ta bilder med blixt, göra kaos i bussen och busringa glassbilen. Jag ska skrika i bussen att Nadia är bäst nu. Vi ses :*

Jag vet att det är svårt att se vad bilden förställer men det är jag, Nadia och Hanna

Av Elin Petterssson - 30 januari 2014 21:22

Har ju inte gjort något inlägg på ett tag...

men jag kan säga att ni inte har missat något, allt har typ bara vart som vanligt bara att jag har haft lite mer att tänka på så därför har jag inte hunnit/ orkat göra något inlägg

Men imorgon (fredag) så ska jag åka iväg på läger så ddet kommer nog inte bli så mycket till inlägg i helgen, men jag kommer förhoppningsvis ta lite kort (om jag kommer ihåg)

Men nu är det bara att tagga fredag xD

 

Av Elin Petterssson - 25 januari 2014 21:24

Japp då har jag gjort 1 000 inlägg på den här bloggen :O (om vi ska vara riktigt petiga har jag bara gjort 999 inlägg, för Hanna har gjort ett...)

Men jag tycker ändå att det är as coolt!

Att jag kämpade på med bloggandet i ett och ett half år, tog sedan en paus och kom tillbaka och hade nya planer på bloggandet

Men såklart så hade jag nog inte kommit tillbaka från bloggpausen om det inte vore för att jag märkte att det ändå fanns personer som kollade bloggen ibland om jag hade börjat igen och sen så hade jag också mina friendos som ville att jag skulle börja blogga igen <3

När jag började blogga hade jag typ värsta stora planerna för bloggandet, fick inte så många läsare och tvivlade då ett tag! Men jag forsatte och märkte att det var väldigt kul att blogga och då tänkte jag att det inte spelar någon roll hur många som läser, om många läser är det väldigt kul men om färre läser så är det lika kul eftersom att jag gör detta för att JAG tycker det är kul att skriva nån slags dagbok fast alla har tillgång till den. 

Men vill slutligen tacka alla som har läst/läser bloggen men också mina underbara vänner som jag vet läser bloggen <3

Hade inte riktigt planerat ett sånt här inlägg..Men jag hoppas ändå att jag på något sätt fick ut att ni som på något sätt vart med och påverkat detta förstår att jag aldrig jag tacka er tillräckligt mycket <3

Puss Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 24 januari 2014 17:26

Nadia drog på en rejäl fika paus!

Av Elin Petterssson - 23 januari 2014 21:12

Har inget speciellt att skriva idag men gör ett inlägg bara för att..

 Jag kom på en sak jag kan skriva om!

 *trumvirvel* (okej där lät det som om jag ska berätta värsta nyheten..) (det gjorde då så att saken jag skulle säga blev mycket tråkigare)

Men iaf jag berättar ändå.. För er som undrar hur jag formulerar mina inlägg så skriver jag bara vad som kommer upp i hjärnan, som t.ex inlägget så jag skrev att jag var på 50- årsfest: http://ellozz.bloggplatsen.se/2014/01/18/10489012-hejsan/ då så skrev jag ju först att det var min mormors systers son som fyllde år och sedan ändrade jag mig till min mammas kusin. Det är just sånt jag inte vill ändra eftersom att det ska vara spontat och att jag bara skriver, om det skulle vara en krönika så skulle jag ju inte göra så men nu handlar det ju ändå bara om mitt liv

Förresten jag har snart nått 1 000 inlägg!!! :OOOO

aja ha nu en helt underbar Fredag för min skull <3

 


Av Elin Petterssson - 21 januari 2014 23:21

Gör ett snabbt inlägg nu eftersom jag nyss kom på att jag behövde blogga
Men snart har halv veckan gått vilket känns super!
Men ska snart sova, är sjukt trött nu...

Av Elin Petterssson - 20 januari 2014 21:43

Idag var det ännu en härlig måndag.... (jag har iaf haft en bra måndag!)

har vart i skolan och sedan på träning, ni borde verkligen börja träna på måndag för man får en super härlig start

nej men har inte så mycket mer och säga nu..

hoppas att ni får en bra vecka nu! Så kan jag nu återgå till att göra klart min presentation till imorgon

Hejdå!

förresten kommer ni ihåg när jag alltid avslutade mina inlägg med "Puss Elin :**" haha någon som saknar det?

men ni är ju typ helt grymt awesome om ni kommer ihåg när jag startade mina inlägg men "Hejsan svejsan" eller Hejsan allihopa" 

 

Ovido - Quiz & Flashcards