elinpettersson

Alla inlägg under mars 2014

Av Elin Petterssson - 31 mars 2014 21:26

Måndag igen.. Känns ganska trögt helgen har gått super fort och det känns inte som om man har fått ut någon vila av det. Under helgen har jag mest städat och sålt kakor yeey.. Men kakförsäljningen har gått helt ok har tio burkar kvar och än har inte familjen köpt, jag tänkte också vara lite sneacky och gå ut fredakväll kommer nog ändå inte funka..

Vilken är egentligen den bästa tiden att sälja? Antar typ om två veckor eftersom både min lillasyster och nån annan har redan gått runt här, och om två veckor så är allt uppätet och då kommer jag som räddaren i nöden!! Superman on his way!

Men nu så ska jag gå igenom min engelska redovisning som jag kommer ha imorgon, det hela blir ju inte bättre när min lärare sa att jag var tvungen att börja.... Alla som känner mig vet nog vad jag tycker om det xD

Bara för att jag ska va först ska jag försöka komma på ett bra bus/ skämt och kan sedan komma med förklaringen att det är första april :P

 

Btw har ni kollat in min nya video på min kanal? https://www.youtube.com/channel/UCKHr5VFmdcVqtZFiuvgJ3sQ

Av Elin Petterssson - 30 mars 2014 22:00

Detta inlägg kommer dock inte bli så långt eftersom vårt internet kände att det var dags att sova... Så jag kommer inte in på min dator och mobilen är väldigt seg, det tar ungefär 10 sekunder att skriva en bokstav. Jag orkar inte vänta en halvminut för art skiva "hej" vilket jag nu gjorde men ni fattar....
Det väntas nu en ny vecka med en helt ny tid SOMMARTID!
Ska också försöka bli av med lite kakburkar vilket inte går så bra men men...
Okej nu har jag skrivit det här inlägget på 10 minuter..

Av Elin Petterssson - 27 mars 2014 16:32

Foto dags idag då
Vita klänningar på, känner oss som Jesus....
Och fotografen håller på att flytta möbler och ställa in kameran, känner oss som fotomodeller!
Där tycker jag att vi stannar

Av Elin Petterssson - 26 mars 2014 18:54

Det har bara blivit mindre och mindre inlägg märker jag...
Jag tänkte göra ett igår och höll nästan på att göra klart det men glömde göra klart det på nått konstigt sätt...
Men nu kom jag på det och ska försöka göra klart det haha
Den här veckan har vart ganska lung inte så mycket läxor ( typ inga alls) och inte så jobbiga lektioner!
Annars har jag bara chillat lite sådärxD
Juste va och bokade biljetter till en förhandsvisning till Divergent pinsamt om jag stavat fel eftersom alla mina vänner är så sjukt taggade.. Jag va inte alls taggad från början men de har gjort mig taggad ( vad hände med "Låt inte andra människor ändra dig" haha)
Aja nu ska jag klippa lite saker... Misstolkt
Men jag ska klippa en video för er som inte förstod

Av Elin Petterssson - 23 mars 2014 20:29

Har vart borta typ hela dagen.. Lämnade mitt hus ungefär 08.00 och kom hem typ 19.00 Har åkt bil i typ tre och en halv timme så jag är as trött...

Men jag har också tagit lite blider idag, men det var inte jag som tog bilderna dårå men jag tror ni fattar

               

Har vart ett riktigt fint väder hela dagen men himmlen ser bara lite skrämmande ut på vissa bilder...

Imorgon så e det måndag igen och jag är ganska taggad men är sammtidigt väldigt förkyld så jag ska försöka gå och lägga mig lite tidigare än jag brukar... Fast det kommer ändå sluta med att jag är uppe till tolv.. som vanligt..


Av Elin Petterssson - 22 mars 2014 16:03

Har inte gjort inlägg på superlänge märkte jag nu....

Men i torsdags var jag i skolan och sedan åkte direkt till konfan då vi bara gjorde smoothies typ.. de blev inte så goda haha...

I fredags så var det studiedag o då var jag hos Hanna och gjorde en lite challenge som ni kommer få se senare, den var inte så rolig faktiskt... Sedan så satt jag vid datorn resten av dagen och redigerade videon så ni kommer få se den nån gång nästa vecka eftersom att Hanna bode få se den innan nån annan (om hon inte vill att jag ska lägga ut den innan)

Idag så har jag spelat match.. Det var kallt imorse så alla hade massa kläder men när matchen väl va igång så blev det typ sommar på bara nån minut...Annars så gick det bra för att vara andra 11- manna matchen för den här säsongen, mycket satt som det skulle plus lite annat som vi tränat på. Men som alltid finns det saker att göra bättre... Motståndarna var inte heller särskilt bra för att vara två år äldre än oss. Matchen slutade iaf med en vinst med 4-1 eller 5-1 vet inte riktigt men vi vann så målen känns inte så viktiga. 

Ska sätta mig och redigera lite mer film  osv...

 

Av Elin Petterssson - 19 mars 2014 22:16

Då har man tränat klart för den här veckan.. Sedan i söndags har jag haft träning varje dag+ idrott i måndags och idag! Fitness! Känns bra nu. Idag vare härligt gräs men ganska mörkt. Bara för att det var sista träning så kände jag att det var dags att stäcka mig, så nu har jag as ont i låret
Men nu ska jag ta det lungt och käka halstabletter ( love life)
Men vi taggar torsdag nu och studiedag på fredag

Ovido - Quiz & Flashcards