elinpettersson

Alla inlägg under april 2014

Av Elin Petterssson - 27 april 2014 20:43

Har inte gjort något inlägg på länge, men hinner det nu när jag bara sitter i bilen!
Har haft en ganska bra söndag hann upp tidigt för att hinn plugga lite o sedan åkte jag o kolla på lillsyrrans match..
På eftermiddagen var det dags för cup eller tränings cup eller var det nu va.. Vi vann den iaf så det blev ett väldigt bra slut på dagen :) hatar att man inte kan göra emoji- symboler (som det så fint heter) på bloggen!

Glöm inte att kolla deb här veckans vlogg som kommer ut om ungefär en timme eller så

Av Elin Petterssson - 25 april 2014 16:19

Äntligen fredag!

Nu är skolveckan slut vilket är super skönt, men har ändå lite läxor som jag måste göra nu eftersom att Nadia är så himla stressad... haha 

Men just nu så sitter jag bara o lyssnar lite på Oscar Zia o har det allmänt mysig i min säng med filt fast än det är14 grader utomhus (livet leker)

 

Av Elin Petterssson - 23 april 2014 17:42

Älskar verkligen min tröja som jag köpte i helgen. Så hilma cool, skön och mysig. Och är helt perfekt att börja anväda i det här vädret! Kommer aldrig ta av mig den xD

      

Glöm inte att kolla in youtubekanalen det kanske finns klipp som ni missat ;) https://www.youtube.com/channel/UCKHr5VFmdcVqtZFiuvgJ3sQ








Av Elin Petterssson - 21 april 2014 21:35

Imorgon börjar skolan igen då.. Känner mig sjukt taggad men på torsdag kommer jag vara skoltrött och vill ha ett nytt lov!

Det brukar oftast vara jag som är mest taggad inför skolan men också den som först blir väldigt skoltrött, därmed också mest taggad inför loven.....Det finns knappt något mellanting

Känner mig ändå rätt nöjd med mitt långa lov har sovit mycket och gjort väldigt många olika saker. Jag har t.ex firat påsk med julmust, äntligen var det någon som förstod mig och visste att jag tycker mer om julmust än påskmust (känns bra)


Men ja nu är det dags att börja gå upp innan sju varje dag och ha ångest ungefär fyra dagar i veckan, plus en massa läxor och ännu mer läxor. Känner mig rikigt taggad... (okej det där blir faktiskt lite glädje dödande..)

Hoppas ni haft ett bra lov och att ni uppe i norr har ett bra *host* lov framför er...

     

Av Elin Petterssson - 19 april 2014 17:34

Många kanske firar påsk genom att de äter påskmat eller umgås med familj/ vänner! Men här på bloggen tänkte jag fira med en bildbomb!
Det var superfint väder idag så jag o syrran gick ut och tog bilder

Av Elin Petterssson - 17 april 2014 20:15

Nu börjar påsklovet närma ett slut om man då inte räknar med helgen (vilket jag inte gjorde nu)

Men jag har iaf haft ett bra påsklov, började med att sova hos mina kusiner och sedan så får jag vara hemma själv i två dagar eftersom resen av familjen jobbade och sov över hos kusinerna!

Har sammtidigt förlorat ganska mycket pengar var och shoppade både igår och idag, igår köpte jag inget men idag måste nästan en skruv vart lös för jag köpte ganska mycket kläder.....

Jag har under veckan också spelat in en vlogg hade världens bästa ide men märkte att den sög, hade också en plan B som inte funkade för att...... Men har iaf gjort plan C (har faktiskt aldig hört någon använda uttrycket "plan C"?!?) och det gick bättre. Så nu ska jag sitta och klippa lite vloggar med mina ny köpta "fancy pants"

 

Av Elin Petterssson - 15 april 2014 20:59

Inatt så har jag sovit hos mina kusiner så idag var vi ute på en superhärlig promenad! Älskade verkligen utsikten och allt, så himla mysigt!

Av Elin Petterssson - 13 april 2014 00:42

Känner mig helt förvirrad just nu...
Har så sjuka drömmar som kan bli verklighet om jag bara försöker ännu mer... Hade stora chanser för ett tag sedan men gjorde inte det hel hjärtat, samma sak för bara några dagar sedan...
Saker blir bara meningslösa, måste verkligen börja ta tag i saker jag vill och älskar och kanske släppa vissa saker som jag bara gör men inte vill.
Jag kan inte bara drömma om det på kvällarna och tänka på det om dagarna jag måste verkligen försöka, misslyckas jag så ska jag försöka igen. Men jag får aldrig ge upp! Jag skulle kunna misslyckas varje gång bara jag lyckas tillslut...
Men jag har faktiskt en chans som jag ska försöka göra till verklighet redan imorgon!
~Make It Stort~

Skapa flashcards