elinpettersson

Alla inlägg under maj 2014

Av Elin Petterssson - 31 maj 2014 17:14

Är påväg hem från farmor nu!
En lång bilresa framför mig så jag tycker att alla ska dra iväg en snap till ellozz ;)

Av Elin Petterssson - 30 maj 2014 14:21

Idag är det en sån där tråkig dag.. Ingen i familjen år hemma och det är regnigt och kallt utomhus (det blir ju inte bättre av att ingen är hemma pågrund av att de ska köpa en IPhone 5s till min lillasyster och jag har kvar min IPhone 4s)
Men sitter o slö kollar på Once Upon A Time (nu skulle de visst riva ut ett hjärta... The Usual...)

Av Elin Petterssson - 29 maj 2014 21:48

Idag så är det torsdag men jag är ledig (vilken dålig början nu när jag tänker efter...)
Har haft lite gäster här idag och sedan har jag vart på träning!
Sitter nu och gör klart det sista på engelskan vilket också är den sista läxan för åtta!!!! Herregud vad tiden har gått snabbt, känns som nästan som att det var iår jag var i USA (väldigt efterblivet dock eftersom att det var mer än ett år sen)
Ska också klippa klart veckans vlogg snart, just ja dagens nöje är att kolla på gamla Snooza avsnitt <3

Ett år äldre, ett år klokare, ett år bättre! Bilderna är tagna med nästan exakt ett års mellan rum det är bara typ 6- 7 dagar som skiljer...
Saknar gammal tiden sjukt mycket

Av Elin Petterssson - 28 maj 2014 20:15

Då har jag vart i skolan för sista gången i veckan! Fast nej där ljög jag... jag ska dit på söndag oxå faktiskt (eller okej jag ska inte in i skolan men jag ska vara utanför och det räknas)

Men ja skolan är inte så jobbigt just nu har haft sista provet för terminen och  sista inlänningen är imorgon! Så den måste jag skriva klart ganska snart...hehe..

Veckorna kommer nog vara väääldigt meningslösa (speciellt nästa) eftersom att vi nog bara kommer kolla på film eller som lärarna så fint kallar det "leka och ha roligt". Med det så menar de nog oxå säda yeey...

Men aja ser fram emot sommarlovet så det kommer nog gå ganska fort! 

Ska skriva klart engelskan nu så att jag inte behöver sitta upp hela natten eller göra det imorgon

       

Asså vill bara tillbaka dit nu!  Nån som har pengar? Jag ska faktiskt åka dit nästa år :P


Av Elin Petterssson - 25 maj 2014 22:44

Snart dags för en ny skolvecka! Denna är då lite kortare vilket är skönt eftersom jag är vääääldigt skoltrött och allmänt trött... 
Ska förhoppningsvis spela in en video under veckan, men jag behöver bara nån som kan filma...
Aja avslutar veckan genom att göra det jag älskar, Youtube såklart!
Såg förresten Alexander Ryback idag

Ser ni honom?! Haha

Av Elin Petterssson - 25 maj 2014 11:56

Nu var det väldigt längesen jag bloggade, men jag har faktiskt mina andledningar....
Slutet på den här veckan har jag lagt all min energi åt att plugga inför sista rycket innan betygen sätts! Sedan har jag också klippt en vlogg som kommer ut ikväll :)
Men detta är inte allt under denna helg har det vart en musikfestival i stan så jag har sprungit runt där både idag, igår och i fredags....ska dit för sista gången om en timme och sedan va där till typ halv fyra tror jag...
Som tur är så är det iaf soligt o varmt och då ska jag nog inte klaga, men nu måste jag göra klart vloggen så att den kommer ut idag

Fest måltid eller vad?

Av Elin Petterssson - 23 maj 2014 16:00

Jahap har nu haft tejpat knä sen i måndags och drog alltså av den idag...

Känner att jag måste verkligen jobba på brännan i helgen..
Men nu så ska jag duscha och sedan dra in till stan!

Av Elin Petterssson - 21 maj 2014 14:45

Skoldagen har varit vääldigt kort idag

Hade typ bara två lektioner, först matte, kort spanska lektion och sedan skulle vi ha en halv slöjdlektion men vi fick sluta men jag stannade i skolan i typ en halv timme.. för att det var kul...

Nu så ska jag snart åka ner till stan!

 

Ovido - Quiz & Flashcards