elinpettersson

Alla inlägg under februari 2015

Av Elin Petterssson - 15 februari 2015 23:01

Nu sitter jag här igen sent på kvällen o skriver inlägg jaha...

Men den här helgen har vart riktigt bra eftersom att jag på något sätt har fixat klart två videos TVÅ stycken!

Okej inte två helt från grunden men en halvfärdig gjorde jag klart i lördags och sen så filmade jag också en i lördags som jag typ nyss blev klar med :)

Så bara för att fullända denna kreativa helg så gör jag också ett inlägg, vilket jag tycker var en bra idé haha

Bra att jag skriver ut "haha" så att ni vet när ni ska skratta :)

haha

Nej men nu brukar några kanske många ha söndagsångest vilket jag är super glad över att jag inte brukar ha.. Vet inte varför men det är super skönt!

 

Av Elin Petterssson - 11 februari 2015 23:06

Jag börjar undra varför jag gör inlägg så sent på kvällen.. Vad gör jag liksom på dagarna?
Idag så har jag ändå gjort ganska mycket. I skolan så hade vi typ friluftsdag eller kanske mer idrottsdag, först så bowlade vi

Nu tänker ni "är du ensam i din klass?"
Eller så tänker ni inte alls så.. Men det var ganska fullt där två min innan jag tig bilden.Det var iaf kul fast det gick inte så bra för mig.
Sedan så var vi o åkte skridskor vilket var ännu roligare haha. Jag är tycker inte att själva skridskoåkningen var så rolig men det var inte många som kunde åka o då blev det lite roligare...
Hanna var dock pro

Efter skolan så åkte jag runt på stan och sedan var jag på möte. Japp ni läste rätt jag var på ett möte med massa äldre människor som diskuterade massa tråkiga saker utan att komma fram till någonting.. Vi gick efter en och halvtimme och det var inte ens slut då..
Men dagen var ändå rätt bra :)

Av Elin Petterssson - 9 februari 2015 21:48

Hejsan på er igen!

Denna gången så blev det inte lika långt mellan inläggen, går sakta men säkert framåt..!

Har dock en lite bättre andledning denna gången..

Åkte på en förkylning i slutet av veckan och det var som värst under lördagen och söndagen.. Hade först bara lite ont i halsen så jag åt några halstabletter o hoppades att det inte skulle bli värre.. Men sedan blev jag mer förkyld och har i helgen drogat med nässpray, alvedon och halstabletter (okej kanske inte drogat men tillräckligt så att jag nästan är frisk nu) Även om jag var "sjuk" så har jag ändå kunnat spedera tid med kusinerna och haft loppis eller vart på en loppis eller hur man nu ska säga det. Loppisen var dock ganska jobbig eftersom att min näsa bara rann och jag gick o snöt mig ganska ofta. Jag undrar om alla trodde att jag var konstat nödig eller likande eftersom att jag gick fram och tillbaka till toan.. Men det gick bra antar jag och jag fick tillslut äta donken efteråt :)

Hanna o jag satt hela fredags- och lördagskvällen o ville ha donken. Vi känner till hela donkens app också och skulle nog i sömnen bara kunna klicka fram en McBean

Sedan som om smärtan inte var tillräckligt så fick jag också ont i handleden igår.. Vet inte hur, var, när eller varför men jag fick iaf ont.. Så idag har jag haft bandage hela dagen och kommer antaligen få ha det imorgon också eftersom att jag gjorde misstaget att ta av den (även fast jag visste om att jag skulle använda handleden utan att tänka på att jag inte ska) använde handen som om den vore bra och slog också i den i hyllan...! Ja Bra jobbat! Heja Elin!!

Men jag ska inte klaga för vissa har det värre och jag har kunnat trösta mig med att kolla på Clara Henry! Livet blir alltid på topp av en liten dos av Clara Henry! (Life hack!!)

Sedan så kan jag också säga att jag la upp en video på min lilla kanal idag, orkar dock inte länka så ni får ta er dit själva men ni borde titta på den!

   


Av Elin Petterssson - 5 februari 2015 22:01

Nu så har jag fixat ännu en header, om ni undrar så var det för att jag typ stressade när jag gjorde den förra och blev egetligen inte alls nöjd med resultatet...Vet inte varför jag hade den så länge ändå hehe? Nej men nu så är jag nöjd och ska ha den här ett tag fram över:) Vad tycker ni om den?

Annars då hur mår ni? 

Själv så har jag ont i halsen och huvudet. Beskriver ändå ganska bra vad jag gör om dagarna.. Pratar/skriker mycket och kollar på massa serier..Och det var mitt liv. Hur har ni det?

Och som ett litet avslut så kan jag slänga in lite musik från en artist som ni bara inte kan ha missat! (helt ärligt ni har missat honom så har ni en vääldigt konstig musiksmak!)

Av Elin Petterssson - 4 februari 2015 13:11

Jahap nu sitter jag och gör ett inlägg under lektionen... Min prioritering går bra nu..

Nej men vi har NO och NO läraren är sjuk och vi har typ en vikarie som ba "Hej" o sen så började hon göra någonting på sin mobil. Hon har ingen aning om vad vi ska göra och inte vi heller så vi gör allt förutom NO typ.

Mest sitter vi o kollar på gammla minnen typ bilder filmer osv..

Haha satt o skratta super länge åt mina gamla minnen, vi har liv jag lovar!

Men vi slutar snart så jag ska kolla på Youtube klipp eller så

 

Skapa flashcards