elinpettersson

Alla inlägg under april 2015

Av Elin Petterssson - 22 april 2015 16:55

Det var ju ett tag sen nu igen som jag gjorde ett inlägg men nu är det väl typ dags att göra ett igen..!

Har inte haft så mycket tid på senaste tiden mycket med skola och nationella men också träningar och annat i livet

Hade nationella i egelska idag men har innan pluggat mycket kemi till no nationella som vi hade förra veckan kanske?
Haha har ingen koll men jag tror att vi har matte nästa vecka o sen so så det rullar väl på helt enkelt

Men förutom allt med skolan så har jag haft några ganska bra dagar! Kom ju hem från Turkiet för lite mer än två veckor sen och den resan var riktigt skön, bara liksom lämna allt bakom sig för ett tag. O så reste jag med några roliga människor, nej men saknar det faktiskt ganska mycket

För er som typ är nyfikna på hurdet såg ut kan ni kolla på den här videon! Fast jag tycker att ni borde göra det så att ni för en gångs skull blir lite avundsjuka på mig :))

Sedan så har det hänt en riktigt rolig grej, jag har träffat freaking Clara Henry!

Jag vet att många tänker typ "jaha" meen för mig är det ganska mycker mer än så! Tänk er typ att träffa eran kändis förebild om ni nu har en sån fast till och med ännu större. Det var riktigt kul hon pratade först lite, man fick ställa frågor o sedan så fick man ta bild med henne. Och typ där någonstans började jag gråta.. Men det gick bra tillslut 

       

Btw jag gillar bakrunden :)

Men ja nu har jag inte så mycket mer att säga förutom att ni alla borde tycka synd om mig eftersom att jag har ont i halsen och det gjorde så att jag inte kunde koncentrera mig under nationella som vi hade idag :(

 

Som sagt det var ju en väldigt rolig resa..

 

Men sådär nu ska wannbe fotografen tacka för idag och glöm inte att kolla mina sociala medier o speciellt youtube kanalen!

Av Elin Petterssson - 6 april 2015 23:15

Ingen aning om hur jag ska börja men vi kör ändå!
Ännu en dag har gått, när jag skriver det här så är det redan nästa dag här aka tisdag men det är antagligen bara måndag i Sverige när det här kommer upp. Fast det kanske är tisdag när ni läser det?!
Iaf idag så har vi mest bara solat o jag badade lite oxå, fast så jag vet inte om det räknas att bada när man blir knuffad ner i poolen o sen skyndar sig upp... Men jag var ju i poolen så vi säger att det räknas.
Vi har också var i ett centrum i närheten det var inte då stort men vi köpte en del. Imorgon ska vi till ett störta centrum så vi får se hur fattiga vi kommer vara när vi åker hem..
Snart så ska jag sova så
Haaade! :)

Av Elin Petterssson - 5 april 2015 17:10

Dags att göra ett inlägg nu då...
Är i Turkiet nu för er som inte vet det, skrev väl det i förra inlägg tror jag men bara så att alla vet nu haha
Har de senaste dagarna bara sovit, ätit, solat och gått typ. Under bara idag har jag lyckats fått en shortsbränna o bränt mig lite också..
Har egentligen inte så mycket mer att säga.. Vill liksom inte skryta för mycket haha ;)
Mitt största i-landsproblem är att bestämma vad/hur mycket jag ska äta för att inte få för dåligt resultat på biptestet efter lovet...

Av Elin Petterssson - 3 april 2015 18:41

Hejsan på er!

Nu så är jag tilbaka här och kommer med ett inlägg :)

Ville bara berätta att jag åker till Turkiet imorgon aka 4 april, och under tiden som jag är borta så hade jag tänkt uppdatera bloggen lite mer!

Har hört att det ska finnas fitt wi-fi på hotellet och om det nu är sant så kommer jag kunna lägga upp lite saker ibland, inte bara här utan på andra sociala merder också! (tips: följ mig där)

Men jag kommer helt enkelt har mer tid eftersom att det inte är skola, träningar osv så om det nu finns fritt wi-fi så kommer det bli lite mer uppdaterande!

Men med detta lovat så hoppas jag nu att jag verkligen försöker uppdatera..!


Så vad ska ni göra på lovet eller för er som redan haft det vad har ni gjort??

 

Ovido - Quiz & Flashcards