elinpettersson

Alla inlägg under april 2016

Av Elin Petterssson - 23 april 2016 22:14

Nu börjar det bli mycket inlägg här.... Egentligen inte men om man jämnför med tidigare så är det ju ändå några haha
Just nu så händer det inte alls mycket i mitt liv allt går bara runt
Skolan tar upp väldigt mycket tid men jag försöker att klämma in lite roligare saker! Egentligen så gör jag roliga saker o klämmer in läxor när jag måste... Men jag vill ju inte låta dålig nu
Nej men helt ärligt så har jag lagt väldigt mycket tid och energi på skolan och läxor förut och det tog över större delen av min fritid... Jag mådde inte så jättebra under den tiden och kände att bra betyg gjorde mig glad och stolt för stunden men i längden så fick jag bara sådan ångest eftersom att jag inte satte mig själv i första hand och gjorde saker som jag ville göra. Så nu har jag istället börjat balansera allt och märker nu att jag kan få väldigt bra betyg i skolan utan att överanstränga mig och jag har även tid för saker som jag gillar att göra!
Okej planerade inte alls ett sånt här inlägg men men lite spontanitet gillar vi
Men så att ja nu får vi se när nästa inlägg kommer upp...

Av Elin Petterssson - 17 april 2016 12:12

Nu var det länge sedan nu igen.... Väldigt ledsen för det men det blir lite så för mig ganska ofta haha
Nej men helt ärligt så är jag en sådan människa som hellre pratar än skriver så det kan ju vara en anledning till att jag inte skriver så mycket inlägg... Men okej är ni lite nyfikna på vad som har hänt mig?
Jag har tex haft ett utbyte med min spanskaklass o en skola i Spanien. Det var så himla kul! Först så va de här i Sverige för ett tag sedan och förra veckan så var det våran tur att åka till Spanien/ Madrid. Kom hem för tre dagar sedan och har verkligen insett att vi aldig mer kommer träffa dem med hela gruppen... Eftersom att vi va 20 från Sverige o 20 från Spanien så är det ju svårt att dra ihop hela gänget... Förhoppningvis kommer jag träffa tjejen som jag bodde hos eller vår lilla klick nån gång i framtiden! Haha vi planerar typ att åka på resa några tillsammans i framtiden (eller de kanske bara va jag som va helt seriös med de...?) men vi hade verkligen så kul tillsammans o jag vill bara leva om allting igen...
Nu känns det ändå som om jag har skrivit klart för idag :)
Oså får vi hoppas att jag kommer tillbaka med fler inlägg i framtiden!

Tänkte bara visa lite hur fint Madrid är och hur fina vi är.. typ alla ramlar på bilden och efter bilden togs så höll jag också på att ramla...

Ovido - Quiz & Flashcards