elinpettersson

Direktlänk till inlägg 20 juni 2016

Ännu en dag

Av Elin Petterssson - 20 juni 2016 13:42

Alltså mina rubiker har verkligen bara blivit sämre och sämre... Har jag bara växt ifrån min kreativitet? (Är det ens ett ord?)

Men aa jag skriver ett inlägg nu iallafall!


Okej så vad har hänt?

Skolan är slut (inte slut slut men liksom slut) och jag har nu sommarlov, jätteskönt. Jag är ändå en sån person som gillar att vara i skolan, jag gillar att vara runt människor (inte alltid men skolan är mysig) 

Jag är inte ett fan av att gå upp tidigt och göra läxor men har egentligen inte så mycket emot skolan,helt ärligt så är ju skolan i Sverige inte alls lika jobbig som det kan vara i andra länder...Mina vänner utanför Sverige har ibland ett eller flera prov varje dag VARJE DAG under en/ två veckors tid. På min skola får vi max ha 2 prov per vecka liksom okej?!

Okej nu har jag pratat om skolan, jag har lov nu och slipper plugga, göra läxor och gå upp för tidigt yeey


Annars så har det inte hänt så mycket under lovet hittills, har mest bara hängt med människor och försökt ta det lungt bara för att det är najs. Men idag så "börjar" mitt lov mer påriktigt!

Idag så kommer USA folket och ska vara mycket med familjen under två veckors tid, sedan ska jag till Italien OCH JAG MISSAR SÅ SJUKT MYCKT!?! Jag bor  ju i Västerås och under veckan eller de 10 dagarna som jag är i Italien så är det City festivalen, Pride, Color obstacle run och Power meet liksom va? varför?! 

Jag är taggad till Italien okej, jag tycker att det ska bil jättekul men helt ärligt Västerås varför allt under två helger och de två enda helgerna som jag är borta under lovet... Va är oddsen ens jag förstår inte? 


Men okej nu har jag väll klagat klart på den fronten.

Sitter just nu ute, det är inte jättevarmt men typ lite mysigt, lagom varmt för mjukisbyxor och en t- shirt. Deeeeeep..


Och okej jag vet att inte så många läser min blogg men jag hoppas att några ändå gör det och så hoppas jag även att min kollar på min youtube kanal. Det har ju inte kommit ut någon video på länge och det beror inte på att jag inte vill för jag vill verkligen spela in en video klippa ihop den och sedan lägga ut den men jag har inte haft tillfälle. Det är inte så att jag har så mycket att göra och att jag inte har tid men grejen är att jag aldrig är hemma själv längre?! Nån är sjuk o nån slutade jättetidigt från skolan eller började sent så jag har inte fått något tillfälle på 1 månad. Kan alla i min familj bara skaffa massa vänner eller liksom bara ha något att göra? Hahaha nej men jag hoppas att jag kan lägga ut något snart men som jag skrev innan så har jag en del att göra framöver.

Meen jag har inte slutat med youtube, jag tycker att det är skitkul och jag kommer inte sluta än på ett tag


Så nu har jag nog skrivit ut allt jag ville skriva tack för mig

Glöm inte att följa mig på andra sociala merdier där jag är betydligt mer aktiv!

   

Lite cred till N som tog första bilden och F som tog den andra thank you!

Båda bilderna från samma kväll då vi va o såg Little MIx på grönan, så jävla skönt att få gå på konsert igen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Petterssson - 7 januari 2020 05:40

Är ganska säker på att det typ inte är någon som fortfarande läser mina inlägg här men har inte heller kollat besöksstatistiken på år och dar så vet inte rikigt vad jag pratar om egentligen. Om det fortfarande är någon vacker (vilsen?) själ där ute s...

Av Elin Petterssson - 15 oktober 2019 07:18

Det var ju då ett väldigt bra tag sedan jag skrev ett inlägg här men nu gör jag det igen tydligen.  I mitt liv har det hänt väldigt mycket under tiden den tiden. För det första har jag flytta, för det andra bor jag just nu i ett annat land och för ...

Av Elin Petterssson - 28 maj 2019 12:59

Idag vaknade jag väldigt tidigt, lite för tidigt enligt mig men har haft lite svårt att sova nu på sneaste tiden när jag inte riktigt har mått så bra. Har dock hunnit med väldigt mycket under förmiddagen så det var ju ändå tur på något sätt.  Tänkt...

Av Elin Petterssson - 23 maj 2019 13:12

Mitt konsertår fortsätter och jag har nu vart på ännu en konsert! Egentligen är inte det här året riktigt tänkt som ett konsertår men är ändå på samma nivå som förra året vilket också är rekordet. Får se om det blir några mer konserter under sommaren...

Av Elin Petterssson - 18 maj 2019 00:27

Hade tänkte att skriva ett inlägg lite tidigare idag men blev inte riktigt så när en kompis skrev och ville umgås så åkte direkt ner till stan istället.   Igår eller ja i torsdags var jag på konsert på Gröna Lund, kollade ännu en gång på Benjamin...

Ovido - Quiz & Flashcards