elinpettersson

Direktlänk till inlägg 29 juli 2016

Mycket har hänt

Av Elin Petterssson - 29 juli 2016 21:42

Har ni märk att de flesta av mina inlägg kommer upp på kvällen/ natten..?? Men allt blir faktiskt bättre på kvällen jag lovar!

Så ni borde testa! Ni alla har säkert redan gjorde de men försökte iaf vara först!


Okej nog pratat om det vad har jag gjort idag?

Inte intressant...

Men vet ni vad jag tänkte på för några dagar sedan?

Jag sommarjobbar just nu om ni inte visste det vilket många inte vet...Men till min poäng nu detta är faktiskt första gången jag sommarjobbar och faktiskt helt ärligt jobbar. Det har inte gått igenom min hjärna tidigare.... Beror mycket på att jag har volontär jobbat, praoat osv, på något sätt så känns det som jobb men den här gången får jag också lön yaaas!

Men blev helt ärligt chockad när jag nu inser att detta är mitt första jobb! Eller vänta har jag jobbat so domare? Jag gjorde ju det i kanske två- tre (?) år och jag fick ju pengar för det, jag räknar inte det som en jobb men tolka det hur ni vill! Detta är ju ett fritt land så ta vara på det. (vet inte vart jag försöker komma med det, kan vara en liten pik åt ett håll med fritt att tolka, som sagt)


Vill också säga att Italien var sååå mysigt! Reste inte med familjen utan istället åkte jag buss med många härliga människor för en musikfestival i Italien och alltså den resan var så välbehövd och jag liksom inte vad jag ska göra vill bara tillbaka...! Inte nog med att människorna var roliga det var så fritt, på dagarna så fick vi göra precis vad vi ville sedan mot kvällen var det dags för en massa musik och på natten så var vi självklart ute o köpte glass! Och resan dit och hem vill jag inte ens tänka på man kan ju tro att 32 timmar i buss och båt är jobbigt men ni MÅSTE testa! Ni kanske behöver rätt människor också men det är verkligen underbart, tack för mig


Jaja nu har jag skrivit klart för ikväll, vem vet imorgon kväll kanske jag bestämmer mig för att göra ett till inlägg vem vet?!

 

Tänker att jag inte tar en bild med mycket ansikten av olika andledningar men en lite fin bild från salsa kvällen/ natten! Lätt en av det bättre kvällarna because free you know, alla dansade bra som dålig och vi blev lite kända som "människorna från Sverige" 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Petterssson - 7 januari 2020 05:40

Är ganska säker på att det typ inte är någon som fortfarande läser mina inlägg här men har inte heller kollat besöksstatistiken på år och dar så vet inte rikigt vad jag pratar om egentligen. Om det fortfarande är någon vacker (vilsen?) själ där ute s...

Av Elin Petterssson - 15 oktober 2019 07:18

Det var ju då ett väldigt bra tag sedan jag skrev ett inlägg här men nu gör jag det igen tydligen.  I mitt liv har det hänt väldigt mycket under tiden den tiden. För det första har jag flytta, för det andra bor jag just nu i ett annat land och för ...

Av Elin Petterssson - 28 maj 2019 12:59

Idag vaknade jag väldigt tidigt, lite för tidigt enligt mig men har haft lite svårt att sova nu på sneaste tiden när jag inte riktigt har mått så bra. Har dock hunnit med väldigt mycket under förmiddagen så det var ju ändå tur på något sätt.  Tänkt...

Av Elin Petterssson - 23 maj 2019 13:12

Mitt konsertår fortsätter och jag har nu vart på ännu en konsert! Egentligen är inte det här året riktigt tänkt som ett konsertår men är ändå på samma nivå som förra året vilket också är rekordet. Får se om det blir några mer konserter under sommaren...

Av Elin Petterssson - 18 maj 2019 00:27

Hade tänkte att skriva ett inlägg lite tidigare idag men blev inte riktigt så när en kompis skrev och ville umgås så åkte direkt ner till stan istället.   Igår eller ja i torsdags var jag på konsert på Gröna Lund, kollade ännu en gång på Benjamin...

Skapa flashcards