elinpettersson

Alla inlägg under augusti 2016

Av Elin Petterssson - 10 augusti 2016 11:38

Okej så nu är vi inne i augusti och många börjar snart skolan igen, jag är en av dem...Inte riktigt än men helt ärligt så är rätt taggad på ett sätt men väldigt rädd på ett annat sätt....

Jag gillar skolan och jag gillar att vara runt människor så skolan är egentligen inte något större problem för jag är även en sådan som inte behöver plugga överdrivet mycket för att få ett bra betyg sedan kanske jag pluggar lite mer för att få ett ännu bättre betyg vilket jag är väldigt stolt över (ska inte gå mer in på detalj för det är inte riktigt poängen) 

Jag är samtidigt väldigt otaggad på skolan...jag är fortfarade osäker på mitt val av inriktning och skola och jag är även osäker på om jag ens vet vad jag vill ha för utblidning. Att välja gymnasium kan ha vart ett av de svåraste besluten i mitt liv, många sa att man skulle gå på magkänsla och att det var lätt att fixa om man sedan känner att man hamnade fel. Men orkar jag ens liksom? Den lätta vägen är ju att bara gå de två sista åren jag har kvar och sedan se vart de leder mig, en annan del av mig skulle seriöst kunna gå om ett år för att se om jag passar in bättre någon annanstans. 

Just nu så har jag ändå en plan som jag är rätt nöjd med och vi får se hur det går med den, jag menar jag är ju ändå här idag och jag har äntligen hitta mig själv så den enda som stoppar mig nu är jag själv! 


Cheey af men deal with it!

Här är faktiskt platsen där jag skriver av mig en del, jag går inte in på den mest personliga delarna som jag kan göra ibland när jag inte skriver och lägger upp offentligt men ni får ändå ganska mycket av mig här.

 

Får jag bara fråga vad de är för effekt???? Btw bilden är från 2013 någon som minns??   

Ovido - Quiz & Flashcards