elinpettersson

Alla inlägg under september 2016

Av Elin Petterssson - 3 september 2016 13:36

Några dagar innan skolan så la jag upp mitt förra inlägg här på bloggen där jag skrev om skolan och hur jag kände innan jag började. Nu så har jag varit i skolan i två veckor och jag är inte direkt mindre förvirrad, vet inte om jag är mer förivirrad men helt ärligt jag har ingen aning om vad jag håller på med....

Jag har iaf tagit tag i mitt liv lite och snackat en hel del med våran syv på skolan, vi har gått igenom massor med val och inriktningar för att jag ska hitta rätt. Det jobbiga nu är att jag måste vänta och se lite men måste samtidgt tänka över mina beslut och jag är så sjukt nervös..Har kommit på någon slags dröm lösning i mitt huvud som jag måste fråga våran syv om men om det här så betyder det att jag slutar skolan ungefär vid fyra varje dag bokstavligen! Men känner att det nästan är värt det..


Ni som bara läser min blogg måste ju nästan tro att jag bara har en massa problem i mitt liv och de är ju nästan sant dock men inte riktigt. Som tur är så är jag ändå blessed när det gäller the best friend side (ingen om hur jag ska säga det på svenska..?) jag har på riktigt de bästa vännerna i världen så preach


Men det händer inte så jätte mycket intressant i mitt liv allt som är värt att skriva om är mina problem så det är därför min blogg är fylld av mina problem, kul att några av er läser de.


Ha det så bra hörrni! <3

 

Skapa flashcards