elinpettersson

Direktlänk till inlägg 5 mars 2017

slut på lov nu

Av Elin Petterssson - 5 mars 2017 13:36

Så idag är det söndag och det är också sista dagen av mitt sportlov som faktiskt har vart rätt skönt. Jag tycker inte att veckan har gått så frukstansvärt snabbt som jag trodde, det har helt ärligt varit rätt skönt att få ta det lite lungt en stund. Men även om jag har haft lov så har jag faktiskt pluggat en hel del vilket nu känns jättebra. Hade planerat att plugga mer under lovet än vad jag har gjort meen jag pluggade mer än vad jag hade förväntat mig så jag är nöjd. Vet inte ens om det där gick ihop men jag hoppas att ni fattar vad jag menar. Det ska ändå bli rätt skönt att få komma tillbaka till skolan även om jag hatar att gå upp tidigt osv så är det skönt att veta vad det är man ska göra och vart man borde vara om ni fattar vad jag menar. Helt enkelt så känns det som om man faktiskt har något syfte när man går till skolan eftersom att man ska få en utbildning och man ska lära sig saker som kan vara bra att ha i framtiden, om man däremot bara sitter hemma och tar det lungt så har det verkligen ingen mening om man gör det dag efter dag under en längre tid. 


Vet egentligen inte vad jag vill få fram i det här inlägget men det är väll kul att skriva lite ibland antar jag. Jag har ingen aning om det är någon som ens läser detta men kul om ni gör de, hej hej!

   

Jag var och åkte skidor i tordags, det var kul..! 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Petterssson - 7 januari 2020 05:40

Är ganska säker på att det typ inte är någon som fortfarande läser mina inlägg här men har inte heller kollat besöksstatistiken på år och dar så vet inte rikigt vad jag pratar om egentligen. Om det fortfarande är någon vacker (vilsen?) själ där ute s...

Av Elin Petterssson - 15 oktober 2019 07:18

Det var ju då ett väldigt bra tag sedan jag skrev ett inlägg här men nu gör jag det igen tydligen.  I mitt liv har det hänt väldigt mycket under tiden den tiden. För det första har jag flytta, för det andra bor jag just nu i ett annat land och för ...

Av Elin Petterssson - 28 maj 2019 12:59

Idag vaknade jag väldigt tidigt, lite för tidigt enligt mig men har haft lite svårt att sova nu på sneaste tiden när jag inte riktigt har mått så bra. Har dock hunnit med väldigt mycket under förmiddagen så det var ju ändå tur på något sätt.  Tänkt...

Av Elin Petterssson - 23 maj 2019 13:12

Mitt konsertår fortsätter och jag har nu vart på ännu en konsert! Egentligen är inte det här året riktigt tänkt som ett konsertår men är ändå på samma nivå som förra året vilket också är rekordet. Får se om det blir några mer konserter under sommaren...

Av Elin Petterssson - 18 maj 2019 00:27

Hade tänkte att skriva ett inlägg lite tidigare idag men blev inte riktigt så när en kompis skrev och ville umgås så åkte direkt ner till stan istället.   Igår eller ja i torsdags var jag på konsert på Gröna Lund, kollade ännu en gång på Benjamin...

Ovido - Quiz & Flashcards