elinpettersson

Direktlänk till inlägg 20 juni 2017

Årliga vandringen

Av Elin Petterssson - 20 juni 2017 22:10

Sommarlovet har nu börjat för mig påriktigt nu.

De första dagarna så var det rätt lungt och jag gjorde inte så jättemycket.... Just nu så är min moster som bor i USA här i Sverige så varje dag så har det alltid vart någonting. Är det inte vandring i skogen så är vi på maxi och handlar, ungefär så men blandat med kaos och lite fika mellan det. Kan verkligen rekommendera att ta med släkten och gå ut på en vandring! Vi har gjort det med släkten på mammas sida några gånger och nu har det blivit en tradition som jag hoppas kommer finnas kvar länge, vi kom fram till att vårt mål är att vandra på kebnekaise tillslut...Det roligaste var ju när vi stod och grillade marshmallows och en äldre dam kom fram och frågade om vi var ett fritids?? Sådant får man vara med om när man är på vandring!

Såklart så tog min stora syster min systemkamera och hon tog extremt många bilder så nu är det jag som får sitta här och föra över alla bilderna.... inte så kul men det blev ju några fina bilder iaf

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Petterssson - 7 januari 2020 05:40

Är ganska säker på att det typ inte är någon som fortfarande läser mina inlägg här men har inte heller kollat besöksstatistiken på år och dar så vet inte rikigt vad jag pratar om egentligen. Om det fortfarande är någon vacker (vilsen?) själ där ute s...

Av Elin Petterssson - 15 oktober 2019 07:18

Det var ju då ett väldigt bra tag sedan jag skrev ett inlägg här men nu gör jag det igen tydligen.  I mitt liv har det hänt väldigt mycket under tiden den tiden. För det första har jag flytta, för det andra bor jag just nu i ett annat land och för ...

Av Elin Petterssson - 28 maj 2019 12:59

Idag vaknade jag väldigt tidigt, lite för tidigt enligt mig men har haft lite svårt att sova nu på sneaste tiden när jag inte riktigt har mått så bra. Har dock hunnit med väldigt mycket under förmiddagen så det var ju ändå tur på något sätt.  Tänkt...

Av Elin Petterssson - 23 maj 2019 13:12

Mitt konsertår fortsätter och jag har nu vart på ännu en konsert! Egentligen är inte det här året riktigt tänkt som ett konsertår men är ändå på samma nivå som förra året vilket också är rekordet. Får se om det blir några mer konserter under sommaren...

Av Elin Petterssson - 18 maj 2019 00:27

Hade tänkte att skriva ett inlägg lite tidigare idag men blev inte riktigt så när en kompis skrev och ville umgås så åkte direkt ner till stan istället.   Igår eller ja i torsdags var jag på konsert på Gröna Lund, kollade ännu en gång på Benjamin...

Skapa flashcards