elinpettersson

Direktlänk till inlägg 24 juli 2017

Uppdatering från USA

Av Elin Petterssson - 24 juli 2017 22:56

Som ni säkert redan vet så skulle jag spendera en stor del av mitt sommarlov i USA och det är även där jag befinner mig just nu! Jag har redan varit här i ungefär två veckor och ska även vara här i ungefär två veckor till innan jag åker hem. Det har verkligen gått super fort då det känns som om jag har vart här i typ en vecka men när jag tänker tillbaka på allt vi har gjort så är det så mycket att jag inte ens vet vad jag ska tro. Vi har redan vart i New York City och så har jag vart på konsert och såg mitt favorit boyband eller vad man nu vill kalla dem... nu väntar jag bara på att de ska komma till Sverige så att jag kan gå och se dem igen för de har så sjukt mycket bättre live! (de flesta artisterna tycker jag ofta är bättre live men Why Dont We som jag var på lyfte ribban så sjukt högt!) 

Annars så gör vi väll inte så mycket om dagarna... går till poolen, badar och solar, gymmar, shoppar och lite sånt. Något som jag, min syster och min moster har upptäckt under den här resan är att vi är väldigt dåliga på att planera... men det skrattar vi mest åt så de är ju kul..haha

Och juste videon som jag har filmat till min kanal blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, jag kommer fortfarande lägga ut den men det kan vara så att jag tar bort den sen så gå in o kolla på den så fort som möjligt när den väl kommer ut!

okej men nu kanske jag ska sluta skriva och istället lägga in några vackra bilder istället

om ni vill så får ni gärna följa mig på instagram där jag lägger ut lite bilder ibland: @eelinpetterssn

sedan så borde jag också ge lite cred till min syster Frida som har tagit en del av bilderna: http://nouw.com/fridapetterss0n

                     


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Petterssson - 7 januari 2020 05:40

Är ganska säker på att det typ inte är någon som fortfarande läser mina inlägg här men har inte heller kollat besöksstatistiken på år och dar så vet inte rikigt vad jag pratar om egentligen. Om det fortfarande är någon vacker (vilsen?) själ där ute s...

Av Elin Petterssson - 15 oktober 2019 07:18

Det var ju då ett väldigt bra tag sedan jag skrev ett inlägg här men nu gör jag det igen tydligen.  I mitt liv har det hänt väldigt mycket under tiden den tiden. För det första har jag flytta, för det andra bor jag just nu i ett annat land och för ...

Av Elin Petterssson - 28 maj 2019 12:59

Idag vaknade jag väldigt tidigt, lite för tidigt enligt mig men har haft lite svårt att sova nu på sneaste tiden när jag inte riktigt har mått så bra. Har dock hunnit med väldigt mycket under förmiddagen så det var ju ändå tur på något sätt.  Tänkt...

Av Elin Petterssson - 23 maj 2019 13:12

Mitt konsertår fortsätter och jag har nu vart på ännu en konsert! Egentligen är inte det här året riktigt tänkt som ett konsertår men är ändå på samma nivå som förra året vilket också är rekordet. Får se om det blir några mer konserter under sommaren...

Av Elin Petterssson - 18 maj 2019 00:27

Hade tänkte att skriva ett inlägg lite tidigare idag men blev inte riktigt så när en kompis skrev och ville umgås så åkte direkt ner till stan istället.   Igår eller ja i torsdags var jag på konsert på Gröna Lund, kollade ännu en gång på Benjamin...

Ovido - Quiz & Flashcards