elinpettersson

Direktlänk till inlägg 16 december 2017

Hej igen!

Av Elin Petterssson - 16 december 2017 22:40

Vet aldrig hur jag ska börja mina inlägg så hej!

Har samma problem när jag ska börja skriva uppsatser osv.. vet aldrig hur jag ska börja

Men okej jag antar att vi börjar på samma sätt som vanligt

Det var ett tag sedan jag bloggade och jag har helt ärligt inte något att skylla på men typ skola som vanligt hahah lol

(försöker verkligen med mina "hahah" eller "lol" för att visa vad jag egentligen tänker och kanske också för att jag är en person som väldigt ofta skrattar och gillar när människor runt omkring mig också skrattar och har kul, intressant information ellerhur!)

Hur som helst så börjar höstterminen gå mot sitt slut och om en vecka har jag äntligen lov och det är även jul typ,, va?

Åren går verkligen för fort ibland... får ofta höra av äldre att tiden går ännu snabbare när man har gått ut gymnasie eller när man blir "äldre". Helt ärligt tror jag inte att tiden kan gå så mycket snabbare än såhär för jag blir helt ärligt åksjuk, det går helt enkelt för fort. Kan dels bero på att jag inte vill gå ut gymnasiet för då måste jag själv börja ta mer ansvar och jag måste även hitta på något att göra efter att jag har tagit studenten.. går ju sådär för mig just nu att bestämma mig..

Men som sagt det är ju skönt med lite lov snart, däremot måste jag plugga en del under lovet och försöka jobba lite med mitt gymnasiearbete osv kulkul :)))


Tänkte i det här inlägget skriva om något kul som har hänt men vet inte om det har hänt något kul på senaste tiden hahah. Lite komiskt är det ju men även lite tragiskt också haha. Men något iaf lite kul som jag uppskattar väldigt mycket är att det verkar gå väldigt bra för några av favorit band! Självklart går det väldigt ofta bra för dem men de har släppt lite musik som ger mig väldigt mycket glädje och några andra har åkt på turne och några har åkt på en ännu större ture. Vad mer kan man önska sig i livet liksom hahhaha Kul när det går bra för andra ellerhur? :))

Okej kom på en annan grej nu, jag har varit på cypern och det var ju kul, okej tack för mig!  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Petterssson - 7 januari 2020 05:40

Är ganska säker på att det typ inte är någon som fortfarande läser mina inlägg här men har inte heller kollat besöksstatistiken på år och dar så vet inte rikigt vad jag pratar om egentligen. Om det fortfarande är någon vacker (vilsen?) själ där ute s...

Av Elin Petterssson - 15 oktober 2019 07:18

Det var ju då ett väldigt bra tag sedan jag skrev ett inlägg här men nu gör jag det igen tydligen.  I mitt liv har det hänt väldigt mycket under tiden den tiden. För det första har jag flytta, för det andra bor jag just nu i ett annat land och för ...

Av Elin Petterssson - 28 maj 2019 12:59

Idag vaknade jag väldigt tidigt, lite för tidigt enligt mig men har haft lite svårt att sova nu på sneaste tiden när jag inte riktigt har mått så bra. Har dock hunnit med väldigt mycket under förmiddagen så det var ju ändå tur på något sätt.  Tänkt...

Av Elin Petterssson - 23 maj 2019 13:12

Mitt konsertår fortsätter och jag har nu vart på ännu en konsert! Egentligen är inte det här året riktigt tänkt som ett konsertår men är ändå på samma nivå som förra året vilket också är rekordet. Får se om det blir några mer konserter under sommaren...

Av Elin Petterssson - 18 maj 2019 00:27

Hade tänkte att skriva ett inlägg lite tidigare idag men blev inte riktigt så när en kompis skrev och ville umgås så åkte direkt ner till stan istället.   Igår eller ja i torsdags var jag på konsert på Gröna Lund, kollade ännu en gång på Benjamin...

Ovido - Quiz & Flashcards