elinpettersson

Alla inlägg under mars 2018

Av Elin Petterssson - 25 mars 2018 21:09

Man kan ju lungt säga att det var ett bra tag sedan jag bloggade....men jag läste iaf igenom mitt senaste inlägg där jag dels berättade att jag skulle se WALK THE MOON. Det var btw igår som jag var och såg dem, helt fantastiskt om jag ska vara ärlig. Tyvärr kan jag inte fortsätta tycka att föräldrar som bara står där med sina barn är lite i vägen för oss som faktiskt vill se och vara där för att ha en roligt upplevelse..men man kan inte få allt här i livet..

Jag hade iaf en väldigt rolig kväll och konserten var verkligen sjukt bra!


Det har faktiskt också hänt väldigt mycket annat sedan jag bloggade sist, vilket inte är helt konstigt eftersom att jag bloggade senast för typ 100 år sedan. Om ni inte kollar på mina videos på youtube kan jag ju berätta att jag har jobbat väldigt mycket med mitt gymnasiearbete. Något som jag inte har nämt på youtube är att jag faktiskt har lagt det helt bakom mig och även fått godkänt på mitt arbete så nu jävlar tar jag snart studenten. Var faktiskt lite orolig över att jag inte skulle få godkänt på mitt arbete då många lärare säger att ribban för godkänt höjs typ varje år vilket gör att man måste göra en ännu bättre prestation. Efter många långa nätter som innehöll några skratt men mest stress och tårar blev jag äntligen klar med arbetet och kunde äntligen andas ut efter beskedet om mitt omdöme.  Känslan var helt obeskrivlig typ som att jag under hela året har hållt andan och nu äntligen kunde jag andas ut. Så nu när det är bakom är det dags för mig att börja tänka på studenten för nu är det bekräftat att jag kommer ta studenten i sommar!


Nu kan jag faktiskt inte komma på något mer spännande som har hänt jag har bara gjort mig av med massa pengar på olika sätt *host* konserter *host*.... men det är ju faktiskt värt det så jag menar jag känner ingen skam. Men så nu när jag inte har något mer att skriva kan jag ju bara skriva hejdå!

 

Skapa flashcards