elinpettersson

Direktlänk till inlägg 23 maj 2019

Alex Aiono

Av Elin Petterssson - 23 maj 2019 13:12

Mitt konsertår fortsätter och jag har nu vart på ännu en konsert! Egentligen är inte det här året riktigt tänkt som ett konsertår men är ändå på samma nivå som förra året vilket också är rekordet. Får se om det blir några mer konserter under sommaren och hösten för just nu är bara Västerås Cityfestival inplanerad.....Vet egentligen hur man räknar då eftersom att det är flera konserter under några dagar så det blir lite en tolkningsfråga.


Konserten jag var på igår var iaf väldigt rolig och lite annorlunda. Artisten jag såg var Alex Aiono och även om jag sett honom uppträda lite live var det här första gången han faktiskt hade en riktig konsert i Sverige vilket jag har längtat efter så länge. Så tyvärr fick man inte riktigt the full experience av hans tour eftersom att det fortfarande var en väldigt lite konsert i Sverige och hans minsta m&g hahahahah 

men är glad över att jag fick träffa honom igen och att han faktiskt kunde ha en riktig konsert här. Nu får jag väl bara vänta på att han blir ännu mer känd i Sverige eller så får jag resa lite och se honom igen :)

Har insett att det är något himla mission impossible för mig att se bra ut på bild brevid honom vet verkligen inte varför men har två gånger tidigare taigt bild med honom och kan verkligen inte se bra ut på bild med honom. Men ni kan ju få se lite ändå för att jag känner mig snäll idag 

     


Har annars hamnat i en ganska dålig period, har inte så mycket ork i kroppen och det mest känns ganska jobbigt men ska försöka komma igenom den här perioden och ta mig ut levande på andra sidan. Tror ändå att konserten igår fick mig att må bra för några timmar så det uppskattar jag :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Petterssson - 7 januari 2020 05:40

Är ganska säker på att det typ inte är någon som fortfarande läser mina inlägg här men har inte heller kollat besöksstatistiken på år och dar så vet inte rikigt vad jag pratar om egentligen. Om det fortfarande är någon vacker (vilsen?) själ där ute s...

Av Elin Petterssson - 15 oktober 2019 07:18

Det var ju då ett väldigt bra tag sedan jag skrev ett inlägg här men nu gör jag det igen tydligen.  I mitt liv har det hänt väldigt mycket under tiden den tiden. För det första har jag flytta, för det andra bor jag just nu i ett annat land och för ...

Av Elin Petterssson - 28 maj 2019 12:59

Idag vaknade jag väldigt tidigt, lite för tidigt enligt mig men har haft lite svårt att sova nu på sneaste tiden när jag inte riktigt har mått så bra. Har dock hunnit med väldigt mycket under förmiddagen så det var ju ändå tur på något sätt.  Tänkt...

Av Elin Petterssson - 18 maj 2019 00:27

Hade tänkte att skriva ett inlägg lite tidigare idag men blev inte riktigt så när en kompis skrev och ville umgås så åkte direkt ner till stan istället.   Igår eller ja i torsdags var jag på konsert på Gröna Lund, kollade ännu en gång på Benjamin...

Av Elin Petterssson - 14 maj 2019 13:35


Äntligen är renoveringen klar! Blev klar med mitt rum för ett tag sedan men samtidigt som jag gjorde om i mitt rum hade vi också hantverkare här som gjorde om vår dusch. Det tog sin lilla tid men igår blev även den klar och jag kan nu i lugn och ro s...

Ovido - Quiz & Flashcards