elinpettersson

Alla inlägg under december 2011

Av Elin Petterssson - 31 december 2011 13:12

Hejsan svvejsan!!!

Idag så e det sista dan på året och då så brukar man jue oxå ha nyårs  löften

de här året har jag inte haft nått

 men  jag skulle vilja ha ett till nästa år typ

men jag veet inte vad jag ska ha för löfte många har jue att de ska träna mer

 men asså jag tycker att jag inte kan träna så mkt mer för jag tränar jue fotboll och sedan så har jag liite andra aktiviteter och läxor.

Så jag skulle vlija ha ett som e nått kul typ va inne på datan varje da fast då kmr jag få data förbud tillsist om jag ska vara inne så mkt jag får nog tänka på vilket nyårs löfte jag vill ha jag har jue hela natten och dan på mig


bloggar mer ikväll


Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 30 december 2011 21:42

Hejsan svejsan!!!!


Nu så har jag varit och bowlat med några kompisar  

gissa vem som vann..........

jo jag liite oväntat kanske men iaf  


jag fick väldigt många sperar jag fick till och med typ fyra fem strikar  


imorgon så e det sista dagen på det här året och då så får jag blogga mmer


Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 30 december 2011 12:44

Hejsan svejsan!!!


Idag så har jag varit och åkt skridskor med min lilla kusin som e typ tre år   

vi åkte i typ en timme och sedan skulle de hem till min mormor fast det e hennes farmor helt snurrigt   men iaf


snart ska jag äta mat och sedan kanske min lill kusin kmr snart igen hem till mig    


sedan ska jag åka och bowla med några kompisar men det får jag blogga mer om sedan 


Herrå Pus Elin 


Av Elin Petterssson - 29 december 2011 21:22

Hejsan svejsan!!!!!!

Idag så har det varit en helt vanlig da och då undrar ni väll vad en vanlig da e.....


Men jag har typ bara varit och shoppat liitee köpte liite kläder och så....  

sedan så var jag med min kompis vi spelade liite xbox och så bakade vi och chillade liiite


sedan när jag kom hem så har jag bara kollat llite på tv och så klart CHILLAT  


Herrå Puss Elin<3


Av Elin Petterssson - 28 december 2011 14:36

Heeej bloggen!!

jag har inte skrivit på länge men jag har varit hos min farmor och farfar och sovit över där kom hem sent igår kväll  


Idag så har jag varit på stan och bytt lite julklappar och köpt liite för julklapps pengarna och sedan så åkte vi hem och  åt.. mmmmm...


om några timmar ska jag på träning:)

fotboll såklart!!!!


men nu måste jag dra


herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 25 december 2011 20:26

Heeej bloggen!!

Idag så är det juldangen och jag har friat jul med kusarna  

Dom e små så man har sprungit runt och busat hela dan   man blir såå trött hahahah liite overdrivet men typ :)

man har ju oxå fått en del saker typ som böker nagellak och nån ätbar klistermärke somm man sätter på tårta muffins och sånt undra hur de smakar???

man har till och med fått ett lila och svart löshår  


imorron så ska jag fira meed farmor o farfar vi ska sova över där en natt oxå för att de bor så långt bort typ två timma här ifrån och det tar längre tid nu i julhelgen så imorron kmr jag inte hinna blogga för vi ska åka tidigt imorron och sedan komma hem ganska sent tror jag på tisdag

 så jag kmr bllogga på tisdag el i värsta fall på onsdag men det kmr och hända iaf 


men nu måste jag snart gå och sova om jag ska orka upp imorron men först måste jag packa!!!>.<


God jul på er!!   Puss Elin


 

Av Elin Petterssson - 24 december 2011 07:57

Heeej bloggen!!!!

Idag så e det julafton jag vaknade typ nyss och då uppnade jag mina presenter jag fått av min kompis

Tack så mkt<3


Senare idag så ska jag fira jul med släkten hemma hos mormor  


Men nu MÅSTE jag slå in den sista julklappen så att den blir inslagen tills vi ska iväg så nu måste jag dra


Herrå Puss Elin



GOD JUL!!!!!

Feliz navidad!!!

Av Elin Petterssson - 23 december 2011 15:33

Heej blogge!!!!

Nu sså har Sara åkt hem och efter det så har jag klätt granen det var kul iaf  


och sedan så har jag oxå slått in en jul klapp och städat mitt rum ass jobbigt  

men jag har oxå en julklapp kvar att slå in och jag vet inte om jag kmr hinna innan julafton imorron isf så säger jag färlåt nu syrran sorry om jag inte hinne slå in den men den ligger i en kartong som jag har pimpat liiiite och oom jag ska hinna slå in den så måste den torka hoppas den gör det  


aja men nu så är det inte så tråkigt längre för nu så e jag ju inne på datan och lyssnar på musik  



Imorron så e det julafton och om jag inte hinner blogga då så kan jag berätta att jag är hos mormor hela dan och firar med släkten  


Såå om jag inte hinner GOD JUL!!!!!!!!  


Herrå Puss Elin<3 

Ovido - Quiz & Flashcards