elinpettersson

Alla inlägg under december 2011

Av Elin Petterssson - 23 december 2011 13:00

Heeej blloggen!!!!


Nu så e jag med Sara, just nu så dampar vi på datan och face.

Jag tänkte att vi skulle ta blid men Sara är för blyg  


Herrå Puss Elin


Av Elin Petterssson - 23 december 2011 09:21

Hej bloggen!!!

Idag så e det dan innan julafton och då så brukar man ju typ bara gå runt och längta som jag brukar göra men man vill ju ha nån tidsfördriv jag hade tänkt att städa mitt rum och slå in julklappar men sedan så insåg jag att jag inte kunde det igår så slog jag in julklappar och idag så e jag så trött så jag kan inte städa lata mig  


men idag så ska jag isället va med en kompis och vi ska byta julklappar så det blir min tidfördriv idag!!!:)



Herrå pus Elin<3

Av Elin Petterssson - 22 december 2011 20:14

Heeeej boggen!!!!!

Nu så är jag sanrt klar med julklapparna men det e några kvar  

jag har nog slagit in 10000 tals känns den som men jag är fortfarande inte klar!!!!

just nu har jag liite paus från det men snart måste jag slå in några fler så att jag får nån sömn inatt för just nu så e det papper, tejp, saxar och massa inslagna julklappar och någar o inslagna oxå över hela mitt golv:)


e oxå inne på face och lyssnar på julmusik  

 

Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 22 december 2011 18:45

Heeeej bloggen!!!!


Nu har jag varit på bio med nadde och Hibo vi såg Breaking Dawn!!!:)

Den var as bra men kanske liiite överdrivet älkligt  hahaahah kanske liite överdrivet av mig oxå jag blundade mest då >.<


Herrrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 22 december 2011 11:21

Hejsan allihopa!!!!

Som rubriken säger så e jag skol frii   

kom nyss hem typ :)


på avslutmingen så var den någraa elever som sjöng och rektorerna önskade God jul!

 Men det bästa var lärarkören!!!  


Herrå puss Elin

Av Elin Petterssson - 22 december 2011 09:03

Heeeeeeej!!:)


Idag om en timme e det skolavslutning

och en timme senare så e jag friiiii från skolan tills den 9 jan:)

sååå himla skönt   


Herrrå ses snart ska bologga när jag kmr hem utan skolan:D


pusss Elin

Av Elin Petterssson - 21 december 2011 21:55

Hejsan hoppsan!!!

Imorron e det skolavslutnin och då e ju den stora frågan vad ska ,man ha på sig men juts nu så har jag hela kvällen på mig och tänka för jag e en sån som inte riktigt planerar så bra jag bara tar det som det kommer men det här har jag iaf planerat ut hälften  


Idag hade vi iaf juldans det var pinsamt för man behövde dansa med typ alla killar i min klass och parallelklasserna (stavning) men ja det gick ju som det gick det kan man inte ändra på:)


Herrå puss Elin:)


Go natt XD

Av Elin Petterssson - 21 december 2011 21:50

Hej igen nu ska jag presentera mig litte mer


Jag är en glad tjej på 12 höstar

Jag ällskar att spela fotboll, va med kompisar och nörda på datan   

Om du vill veta mer så fråga mig :)


Herrå puss Elin:)

Ovido - Quiz & Flashcards