elinpettersson

Alla inlägg under juni 2014

Av Elin Petterssson - 29 juni 2014 15:24

Har nu äntligen fått gratis internet på hotellet!
Kom hit igår eftermiddag och har redan badat två gånger i havet och en gång i poolen plus en hel del solade i mellan
Ska nog gå o bada nu..
(Det kommer mer bilder när jag kommer hem)

Av Elin Petterssson - 26 juni 2014 23:59

Nu så är jag på väg till Italien!
Buss till Italien är inte direkt något jag rekommenderar men ändå....
Kommer nog inte så mycket inlägg om jag inte hittar något gratis wi-fi

Av Elin Petterssson - 22 juni 2014 20:04

Va duktig jag känner mig som gör tre inlägg på en dag :)
Ville bara säga att jag har lagt ut en vlogg på min kanal, men ni får gärna prenumera på den för jag kommer inte alltid vara här och påminna er. Ibland kan det hända att jag glömmer.
Kan dock inte lägga in den i inlägget eftersom jag är på mobilen men här är länken https://m.youtube.com/watch?v=B-0f5abQeOo

Av Elin Petterssson - 22 juni 2014 17:40

Nu så är vi påväg hem så vi sitter i bussen igen..
Vi vann matchen med 7-1, men vi var ändå inte på topp hela matchen. Men är ändå ganska nöjda med resultatet.
Jag gjorde inte min bästa prestation eftersom jag inte tränat eller spelat match på en tid pågrund av mitt knä. Var ganska rädd innan om det skulle hålla men det kändes bra! (Och en smiley på det) :D

Av Elin Petterssson - 22 juni 2014 12:21

Sitter i en buss just nu påväg till en match...
Super kul att behöva åka två timmar till en match haha
Ska äta lite nu så har jag något att göra xD

Dream team!

Av Elin Petterssson - 20 juni 2014 20:00

Har verkligen haft en super rolig midsommar med en del av släkten!

Av Elin Petterssson - 19 juni 2014 22:17

Har faktiskt inget att skriva har mest bara vart med kusinerna och bakat med mostern. Blev dock lite fail eftersom att vi inte riktigt visste vad vi gjorde för något...
Gjorde inte så mycket annat idag, men hade ändå riktigt bra dag!

Av Elin Petterssson - 18 juni 2014 22:31

Har ju inte gjort så mycket till inlägg idag, men har typ inte så mycket att skriva.
Har mest bara cyklat och vart med kusinen och min moster. Har haft lite djupa samtal med henne om ungdomar, gymnasium och sociala medier! Haha väldigt intressant
Ska kolla på Once Upon A Time nu, rekommenderar att kolla på den men man måste vara väldigt smart och typ kunna läsa människorstankar om man inte vill bli helt mindfuck...

Ovido - Quiz & Flashcards