elinpettersson

Alla inlägg under juni 2014

Av Elin Petterssson - 3 juni 2014 22:14

Idag så har det inte hänt något spc direkt! Gjorde bara en namninsamling för en lärare som ska sluta ( det gick faktiskt ganska bra haha)
Sedan så glömde jag också halv min laddarsladd i skolan.. Tror jag..
Måste fortsätta tömma datorn nu eftersom att vi ska lämna in dem imorgon eller övermorgon och heeela min dator är full så jag har mycket att tömma.. Varför måste man ens lämna in datorn?!

Av Elin Petterssson - 2 juni 2014 20:13

Då var man tillbaka igen i skolan efter långhelgen.

Vi som var på matchen igår fick dock sovmorgon från första lektionen så jag började lite senare.. 

Annars har dagen vait helt okej, missade idrotten och lite av SO eftersom att Matrådet, Elevrådet och Here 4 U skulle åka och äta mat på American Pizza Palace. Det var gott men Pizza Hut är ändå ganska mycket bättre!

Sedan så var väll dagen typ som vanligt, fick dock gå hem eftersom att det blev punka på cyklen.. 

Men nu måste jag sitta och föra över allt från datorn till ett USB eftersom att de av någon andledning ska ta in våra skoldatoren imorgon igen... Jag har super mycket på datorn dokument, massa bilder och alla filmer.... Det ska bli kul att föra över det..Förra året fyllde jag nästan ett helt USB kommer detta hända iår igen?

 

Av Elin Petterssson - 1 juni 2014 23:50

Nu så vi påväg hem igen! Vi är hemma om typ en halvtimme så tagga måndag känns inte allas så kul.. Men vi har sovmorgon ett tag iaf!
Ska försöka sova lite på bussen nu om det går, måste träna lite inför bussresan till Italien...
Lite bilder kommer iaf nu


Det bästa med hela dagen måste nog ändå vara alla som följde med, vissa kommer nog förstå det här mer än andra!

Av Elin Petterssson - 1 juni 2014 16:28

Nu så är vi snart framme i Stockholm! Vi har åkt några från skolan för att se matchen ikvl!
Vi är lika många som det finns platser i en dubbeldäckare

Ovido - Quiz & Flashcards