elinpettersson

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin Petterssson - 3 maj 2013 12:40

Sitter i skolan nu
Händer inget spc bara att vi typ bombar på kik :)

Av Elin Petterssson - 3 maj 2013 07:35

Om ett tag ska jag dra till skolan men jag var tvungen att testa appen innan (haha)
men jag har precis laddat ner den
Men ska dra till skolan om ungefär en halvtimme

Av Elin Petterssson - 2 maj 2013 16:05

Har kommit hem från skolan nu

 men ska snart dra till stan och skaffa lite saker xD

man aa ska dra snart

Puss Elin :**


Av Elin Petterssson - 2 maj 2013 10:30

Hej hej hej!

Just nu sitter jag inne på bilden. Vi ska rita en skuggbild. Hoppas det blir fint. Man vill ju att det ska bli fint. Men TIHI nu måste jag dra. :DDDDDDDDD ///// Puss Puss Puss Hanni_lanni


Haha / Elin :**

 

Av Elin Petterssson - 1 maj 2013 21:40

Hemma från träningen 

för en stund sen xD

men har ätit lite 

men nu ska jag duscha och bara ta det lungt

Puss Elin :***

 

Av Elin Petterssson - 1 maj 2013 17:47

Har kommit hem nu 

vi drog till Erikslund och va där en stund

men nu så ska jag snart på träning :DD

Puss Elin :**


Av Elin Petterssson - 1 maj 2013 09:47

Idag så e det ju första maj 

å jag e ledig från skolan eller de flesta är ju lediga xD

men idag så ska jag va med Nadia och Hanna och fira denna lediga dag

nej men vi ska iaf va

Puss Elin :**

 


Ovido - Quiz & Flashcards