elinpettersson

Alla inlägg under februari 2014

Av Elin Petterssson - 8 februari 2014 20:46

Sitter o kollar på mello nu, som typ mer än halva Sverige gör ( jag känner att en av de pinsammaste sakerna man kan göra är att stava fel på "Sverige")
Är ändå ganska uttråkad, tycker inte att mello är spc kul men tittar av två anledningar
1. För att det är tradition
2. Väntar på ett inslag av Clara Henry!
Roar mig mest av Simons tweets och lite snaps av vänner
Härligt att få med en låttitel i meningen xD

Av Elin Petterssson - 7 februari 2014 15:23

Fredag idag!

Har varit en ganska skön dag 

Jag har vart i skolan men vi hade typ ingen lektion eftersom vi var ner på stan och kollade på en lärorik men också komisk talkshow sak, sedan hade vi bara debatt på svenskan och NO labb prov som inte ens kändes som ett prov

men nu så ska jag bara chilla och typ försöka dricka te för min hals dödar mig 

     

Av Elin Petterssson - 7 februari 2014 08:36

Sitter på läktaren, har as ont i halsen och kan bara kolla på när de andra spelar.....

Av Elin Petterssson - 4 februari 2014 22:19

Sitter o pluggar nu inför NO provet på torsdag... Det är as mycket att läsa in o jag kan typ bara hälften, så jag är ganska säker på att provet inte kommer gå så bra...
Men annars så har dagen vart ganska bra, typ inte spc osv..
Ska fortsätta plugga nu men ni får gärna underhålla mig lite på snap (ellozz)

Av Elin Petterssson - 3 februari 2014 14:57

Spanska lektion nu! Men vi ska snart sluta så det e chill :)

Av Elin Petterssson - 2 februari 2014 19:17

Hejsan

Har varit på läger i helgen för er som inte visste..

nej, men är super trött och har ont i både halsen och huvudet så jag orkar inte göra något långt inlägg, men jag kommer visa lite bilder som jag och Hanna har tagit

           

Men jag har iaf haft en rikigt bra helg!

oså är det skola imoron och är inte alls speciellt taggad på det..

Ovido - Quiz & Flashcards