elinpettersson

Alla inlägg under oktober 2014

Av Elin Petterssson - 3 oktober 2014 23:07

Idag har det vart en rätt bra fredag! Vi hade inte alla mycket lektioner eftersom att vi var på en teater/ standup/ föreläsning sak. Den var super rolig o jag hade nog extra roligt eftersom att jag fick vara med o medverka :)
Annars har jag bara haft lite mys på olika håll både med systrarna o Hanna

Jag fick chokladen eftersom att jag var snäll o ställde upp i teatern

Av Elin Petterssson - 1 oktober 2014 23:09

Det blir visst inte så mycket bloggande, nu när skolan är i full gång. Det är egentligen inte super mycket plugg men skolan tar mest tid av min vardag så jag skyller alltid på skolan!
Har också under den här tiden försökt fixa videon som skulle komma upp i söndags men jag det var lite fel osv.. Har iaf fixat det nu så den kommer upp imorgon :) Jaaaa säger ni då!
Haha nej men snart är det fredag och det längar jag till något enormt just nu också eftersom att vi ska ha labbprov imorgon...

Btw så har jag idag lekt med lite redigerings appar, det här blev det resultatet som jag tyckte ändå blev helt ok. Men den bästa kan jag inte visa än för det är hemlig ett tag till...hehehe....

Ovido - Quiz & Flashcards