elinpettersson

Direktlänk till inlägg 30 november 2014

DM

Av Elin Petterssson - 30 november 2014 21:06

Jahap nu var det söndag o jag hade tänkt att ta det lungt idag fram tills att Eric ringde mig o sa att jag var tvungen att spela DM (distrikt mästerskap, eller något i den stilen)
Jag skulle dock inte spela med mitt lag utan med "98:orna" eller damlaget som de också kallas. Dom är iaf typ 1-2 år äldre mig kalla dem vad ni vill.
Det gick bra iaf, vi vann alla matcher. Finalen mot mitt lag måste nog ändå vart den bästa. Så basically så kan man säga att jag både vann och kom tvåa, eftersom att det var ändå mitt lag som kom tvåa även om jag spelade med de andra idag....
Jag gjorde också mål idag! Vet inte riktigt vad som hände eller hur men bollen hamnade i mål och det är det som räknas :) (jag gör inte så ofta mål)
Men imorgon så är det skola o vi fick i läxa på spanskan att kolla klart på en film som jag självklart inte har gjort... Bra jobbat Elin! Heja! Orkar inte heller se den nu men är väl tvungen....
Om jag var en bra bloggare skulle jag haft en blid från idag, men jag är inte bra okej?!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Petterssson - 7 januari 2020 05:40

Är ganska säker på att det typ inte är någon som fortfarande läser mina inlägg här men har inte heller kollat besöksstatistiken på år och dar så vet inte rikigt vad jag pratar om egentligen. Om det fortfarande är någon vacker (vilsen?) själ där ute s...

Av Elin Petterssson - 15 oktober 2019 07:18

Det var ju då ett väldigt bra tag sedan jag skrev ett inlägg här men nu gör jag det igen tydligen.  I mitt liv har det hänt väldigt mycket under tiden den tiden. För det första har jag flytta, för det andra bor jag just nu i ett annat land och för ...

Av Elin Petterssson - 28 maj 2019 12:59

Idag vaknade jag väldigt tidigt, lite för tidigt enligt mig men har haft lite svårt att sova nu på sneaste tiden när jag inte riktigt har mått så bra. Har dock hunnit med väldigt mycket under förmiddagen så det var ju ändå tur på något sätt.  Tänkt...

Av Elin Petterssson - 23 maj 2019 13:12

Mitt konsertår fortsätter och jag har nu vart på ännu en konsert! Egentligen är inte det här året riktigt tänkt som ett konsertår men är ändå på samma nivå som förra året vilket också är rekordet. Får se om det blir några mer konserter under sommaren...

Av Elin Petterssson - 18 maj 2019 00:27

Hade tänkte att skriva ett inlägg lite tidigare idag men blev inte riktigt så när en kompis skrev och ville umgås så åkte direkt ner till stan istället.   Igår eller ja i torsdags var jag på konsert på Gröna Lund, kollade ännu en gång på Benjamin...

Ovido - Quiz & Flashcards