elinpettersson

Alla inlägg under november 2014

Av Elin Petterssson - 10 november 2014 23:29

Skolveckan har börjat igen
Först kändes det typ som om jag inte vart i skolan på typ flera veckor, men sen kändes det typ som om vi inte haft lov på flera veckor....
Skoltrött 2.0
Känns bra när man inte ens gått halv året haha
Annars så har vi firat Nadia i skolan hon fyllde år för typ två veckor sen men det var ju kul o fira henne ändå
Sedan så har träningarna börjat igen och jag kände typ att jag inte tränat på länge, vilket inte kändes så bra. Men har haft stora problem med mina knän så jag har bara kunnat vila fick lite ont på träningen så yeeeey....!
Ny vlogg är ute på kanalen så ni kan ju typ glida in ditt om ni vill, orkar inte länka den eller ngt så ni får väl typ söka upp den själva haha. Sök bara på eell ozz så kommer den fram ;)

Av Elin Petterssson - 8 november 2014 12:01

Här kommer en helt fantastisk sång, grät seriöst första gången jag såg videon och får gåshud varje gång jag lyssnar på den! Budskapet och texten är verkligen något som berör mig och egentligen alla. Hoppas ni gillar den!

Av Elin Petterssson - 7 november 2014 16:45

Nu var vi äntligen klara med vår prao! Det känns super skönt på ett sätt men samtidigt så vill man ändå vara kvar...
Jag har iaf haft det bra, så ja vi får bara tagga skola nu!

Av Elin Petterssson - 5 november 2014 19:57

Har ju inte gjort så mycket till innlägg i veckan, och jag har ingen som helst förklaring till det heller tyvärr.

Har tänkt göra ett inlägg ganska länge, typ idag ska jag skriva om det här men sedan så sitter jag med datorn utan att göra det och helt plötsligt bilr klockan väldigt mycket... tänkte heela dagen igår att jag skulle fixa en inlägg men sedan blev det helt plötsligt en ny dag så jag bara okej godnatt istället!

Men idag gör jag äntligen ett inlägg (awesome) vet egentligen inte varför jag skrev det bara typ nån av er kommer förstå det eller kanske till och med skratta..

Vi var iaf på gynmasiemässa och jag hängde ganska mycket vid IT- gymnasiet och snackade med lite olika människor typ om media, min blogg, youtube, radio osv... Och killen jag snackade mest med gillade sin kommentar "awesome" och tyckte att jag borde skriva med det i ett inlägg :)

Iaf det skulle vara kul men men.... Alla kan inte lyckas

Men om vi fortsätter att prata om mässan nu då, den var ju till för att det kanske skulle bli lite lättare för oss att välja. Helt ärligt så blir man nästan bara mer förrvirrad och hittar typ fem andra skolor och inriktningar man skulle kunna tänka sig än typ de tre man hade innan. Asså seriöst jag tänkte typ att jag skulle på två kanske tre öppethus nu vill jag gå till typ 10... Lyckat alltså

Justja vi har ju prao också just nu! Asså ni fattar inte hur mycket roligare det är för mig det här året jämnfört med förra, iår det typ fest!

Hur mår ni då?

 

Jag bad Hanna ta en bild där jag såg proffsig ut när jag höll på med det där, men jag märkte nu att jag inte alls såg proffsig ut....Man skulle nästan kunna tro att jag sover...Jahapp...



Av Elin Petterssson - 3 november 2014 19:41

Av Elin Petterssson - 2 november 2014 21:55

Höstlovet är nu i princip helt över..

Har egentligen inte gjort något super speciellt meen med tanke på att jag annars spenderar sju- åtta timmar i skolan så var det ändå nog något speciellt!

Men det jag ändå inte fattar är att jag vart tvungen att vakna tidigare den här veckan än vad jag behöver göra nästa vecka.. Japp det är sant, eftersom att jag inte ska till skolan imorgon. Jag ska på prao... och vi alla vet hur det gick förra gången.... (eller ja iaf dem som har sett vloggen)

Men jag hoppas att det kommer gå bättre på det här stället, egentligen så är det mesta bättre än där jag var sist men vi får se om den sista sekunden på fredan är lika bra som förra gången!

För dem som inte vet så fick jag ta del av Hemköps olika godsaker. Mums! typ..

Men nu måste jag sitta och fixa lite på videon som kommer ut imorgon

Asså saknar det här typ föör mycket! 



Ovido - Quiz & Flashcards