elinpettersson

Direktlänk till inlägg 23 december 2014

Ja må den levaa....

Av Elin Petterssson - 23 december 2014 22:06

Okej så nu har det hänt något som jag inte är solt över.... Något liknande ska aldrig få hända igen!

Jag har helt ärligt gått runt i två TVÅ dagar utan att tanken slagit mig att min blogg fyllde tre TRE år! Asså detta är ju helt sjukt varför är jag så självisk?!

Så nu tycker jag att vi ställer oss upp och sjunger

Ja, må den leva!
Ja, må den leva!
Ja, må den leva uti hundrade år!
Javisst ska den leva!
Javisst ska den leva!
Javisst ska den leva uti hundrade år!

Hurra Hurra Hurraa Hurrrraaaaa


Bara 97 år kvar nudå käämpa...!

Men ja hörrni ska vi bara tänka oss in i situationen när Elin 12 år får för sig att skaffa en blogg... 

Det hela började med dent här:

"Heeeej allihopa!!

Jag har nu gjort en ny bolgg här kommer jag skriva saker som händer i mitt coola liv s häng med...........

Herrå ses snart  Elin<3"


Det var tider det....

Men över till något helt annat, det är julafton imorgon..Vet inte riktigt hur jag ska känna för det.. Visst jätte kul att vara hos mormor och umgås med familj oså men sen är det Kalla Anka som alla kollar på förutom jag som spriger runt i huset i min ensamhet och så är det också det här med julklappar. Jag ljuger inte om jag säger att de flesta lämnar tillbaka eller ger mig alla julklappar de får, eftersom att jag köper något som jag gillar o tänker att "det här måste de ju bara också gilla" Jo, men visst....

Men visst är jag taggad!

God Jul på er då!


 

Bara för att göra det klart för alla så ska jag o Hanna bli modeller!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Petterssson - 7 januari 2020 05:40

Är ganska säker på att det typ inte är någon som fortfarande läser mina inlägg här men har inte heller kollat besöksstatistiken på år och dar så vet inte rikigt vad jag pratar om egentligen. Om det fortfarande är någon vacker (vilsen?) själ där ute s...

Av Elin Petterssson - 15 oktober 2019 07:18

Det var ju då ett väldigt bra tag sedan jag skrev ett inlägg här men nu gör jag det igen tydligen.  I mitt liv har det hänt väldigt mycket under tiden den tiden. För det första har jag flytta, för det andra bor jag just nu i ett annat land och för ...

Av Elin Petterssson - 28 maj 2019 12:59

Idag vaknade jag väldigt tidigt, lite för tidigt enligt mig men har haft lite svårt att sova nu på sneaste tiden när jag inte riktigt har mått så bra. Har dock hunnit med väldigt mycket under förmiddagen så det var ju ändå tur på något sätt.  Tänkt...

Av Elin Petterssson - 23 maj 2019 13:12

Mitt konsertår fortsätter och jag har nu vart på ännu en konsert! Egentligen är inte det här året riktigt tänkt som ett konsertår men är ändå på samma nivå som förra året vilket också är rekordet. Får se om det blir några mer konserter under sommaren...

Av Elin Petterssson - 18 maj 2019 00:27

Hade tänkte att skriva ett inlägg lite tidigare idag men blev inte riktigt så när en kompis skrev och ville umgås så åkte direkt ner till stan istället.   Igår eller ja i torsdags var jag på konsert på Gröna Lund, kollade ännu en gång på Benjamin...

Ovido - Quiz & Flashcards