elinpettersson

Direktlänk till inlägg 31 december 2014

2014 <3

Av Elin Petterssson - 31 december 2014 20:00

Nu så kommer det en lite årssummering! Självklart så kommer inte allt som hänt i år beskrivas eller synas i inlägget men en del fina saker som hänt i år kommer dyka upp! Enjoy :)

Såklart som alltid så har vi först 

Januari:

Vi kan börja med en bild som visar vad jag o Hanna gör under en fysik labb... men ni behöver ju inte berätta för vår lärare...

 

I slutet på januari och i början av februari åkte vi iväg på ett läger som var så roligt att jag knappt tog några bilder men här kommer några

   

 Vet inte riktigt vad som händer på bilden men det är Nadia i ett påslakan och jag tror att jag är väldigt nöjd för att hon nyss gick in i dörren (kanske?!)

Dags för februari nu

 

Nu så minns vi när Hanna rev mig på idrotten...För att hon skulle hjälpa mig..Jaha tack :)

 

I Stockholm, Täby centrum när jag och Hanna väntade på Nadia som provade kläder

 

I Romme som jag inte gillade pågrund av dimman, pjäxorna och att jag inte gillar att åka skidor. Annars var det väl helt okej..

Då hoppar vi in i mars och jag vill börja med att fråga hur jag kan ha så fina kusiner o sen undra vad som hände med mig..?

   

 

I mars så var vi iväg på något av det bästa som hände under konfirmations tiden. Vi hade först gudstjäns sedan, parad, lyssnade på föreläsning och såg en teater (typ världens bästa) sedan så åta vi mat och tillsist så var det disko 

    '

Dags för april

Jag var på prao och jag skulle ljuga om jag sa det var kul.. Nej men det här stället är det enda prao stället som jag vart på och seriöst längtat tillbaka till skolan..Okej visst det var kul i vissa stunder men i hel helt så var det riktigt krävande..


 

   

Jag var iväg med mina kusiner till en super fin plats, ville bara stanna kvar hela dagen o kolla på utsikten. Har nog aldigt fikat på en sån fin plats.. gråter. Saknar alla stunder då jag bara tagit det lung och gjort såna saker..

 

Jag blev förälskad i en tröja :)

 

Vann också en cup tillsammans med laget, men vi är oslagbara så det var självklart att vi skulle vinna

Dags för maj nudå

I maj var jag typ sämst på att ta bilder men jag Hanna och Nadia vann dels en tävlig med våran egean gjorda bil

 

Sedan så var det dags för ESC och den kvällen var jag med Hanna och en fin person som vi lärde känna genom konfan

   

Sedan så var det dags för konfirmation, men först så hade vi någonslags avslutning

 

O där var hon igen :)

     

Dgas för juni 

   

Jag spelade in min musikvideo :) Och tog lite bilder

 

 


Klassen var iväg för att ha lite kul tillsammans bada, sola o grilla

 

 

Då var det dags för skolavslutning, snart så är det dags för mig och alla andra nior att sitta där nere. Vet inte om jag längtar efter det eller inte..

Under sommarlovet så kom min moster och kusin hit från USA

     

Vi firade midsommar men gjorde också så mycket annat de veckorna, det är verkligen min favorit tid under året när jag får träffa min moster. Hon har så mycket fina råd och det är så lätt att ha djupa samtal om livet, älskar det <3

Men sedan så var det dags för mig att åka iväg på min första långa resan utan familjen. En vecka i Italien(+ tre dagar bussresa dit och hem, så en och en halv vecka) Jag tror att det är en av de resor som jag skrattat mest under, skämtar inte om jag säger att jag och Stina stor garvade i två timmar om en sak (tror nog att det kom en del tårar från min sida också) och tillslut blev det ett internskämt under hela resan. Men här kommer bilderna

     

   

Hahhaha super suddig bild men livet är in solklart heller hela tiden ;)

Det häde också in på juli men jag tänkte att detta inlägget är långt nog så vi kör en del två om resten av året som kommmer upp om typ en halv timme ;)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Petterssson - 7 januari 2020 05:40

Är ganska säker på att det typ inte är någon som fortfarande läser mina inlägg här men har inte heller kollat besöksstatistiken på år och dar så vet inte rikigt vad jag pratar om egentligen. Om det fortfarande är någon vacker (vilsen?) själ där ute s...

Av Elin Petterssson - 15 oktober 2019 07:18

Det var ju då ett väldigt bra tag sedan jag skrev ett inlägg här men nu gör jag det igen tydligen.  I mitt liv har det hänt väldigt mycket under tiden den tiden. För det första har jag flytta, för det andra bor jag just nu i ett annat land och för ...

Av Elin Petterssson - 28 maj 2019 12:59

Idag vaknade jag väldigt tidigt, lite för tidigt enligt mig men har haft lite svårt att sova nu på sneaste tiden när jag inte riktigt har mått så bra. Har dock hunnit med väldigt mycket under förmiddagen så det var ju ändå tur på något sätt.  Tänkt...

Av Elin Petterssson - 23 maj 2019 13:12

Mitt konsertår fortsätter och jag har nu vart på ännu en konsert! Egentligen är inte det här året riktigt tänkt som ett konsertår men är ändå på samma nivå som förra året vilket också är rekordet. Får se om det blir några mer konserter under sommaren...

Av Elin Petterssson - 18 maj 2019 00:27

Hade tänkte att skriva ett inlägg lite tidigare idag men blev inte riktigt så när en kompis skrev och ville umgås så åkte direkt ner till stan istället.   Igår eller ja i torsdags var jag på konsert på Gröna Lund, kollade ännu en gång på Benjamin...

Ovido - Quiz & Flashcards