elinpettersson

Direktlänk till inlägg 31 december 2014

2014 <3 del 2

Av Elin Petterssson - 31 december 2014 20:30

Då var det dags för del två

Vi var alltså framme vid juli så jag tycker att vi sätter igång direkt

Jag, Hanna och Fahima var iväg till Stockholm för att gå på Gröna Lund, då så tog Fahima dehär fina bilderna på oss

   

 

Egentligen så borde jag beskära bilderna osv men det tar liksom tid och plats i alla mina fulla minnen, mobilderna, datorn, USB saker osv

Men jag var också iväg på Gothia cup i juli det var ganska kul faktiskt i vissa stunder men jag har vart med om roligare cuper

 

 

 

Tog inte alls mycket bilder i juli men jag minns att det var en hel del bad osv

Sedan kommer augusti

 

Jag var ute och spang spåret o tänkte "Det är måste jag göra om" blev aldig så pågrund av min lathet men också pågrund av mitt knä...Men man kan ju alltdi drömma lite

   

Jag var också på utebio för första gången med Stina:) Sjäkvklart så såg jag nån kändis härodär och sälvklart så går jag inte fram eller något sånt.. Det blir alltid typ 

Jag "Där är ...."

Kompis "Vem är det?"

Jag: "En super bra youtuber!"

Kompis "Ska du inte gå fram"

Jag : "Nej. tänk om jag stör..."

Gråter lika mycket varje gång det händer... 

   

Sedan så tältade jag med Nadia o Hanna, vi hade inte setts alla tillsammans under hela lovet så vi tog en lite tältning :)

 

Sedan så kom detta upp i min feed och jag kännde mest att varför har jag gått flera år utan att jag vetat om det, jag är ju nämligen både middle child och vänterhänt :)

 

Augusti var också den månaden där jag fick mycket påhopp om att jag inte visade ögonen eller hela mitt ansikte i selfies, jag lade då upp den här bilder med texten "I don´t care"

September

Jag o min klass var iväg med de andra niorna på ett läger 

 

 

 

 

 

Jag var också ute och cyklade med den här skönheten <3

 

Träffade också the one and only Melanie Wehbe

 

Sedan så var vi iväg på militärställe. Jag kände mig väldigt cool den här bilden :)

 

   

Det var också dags för klassfoto i september


Oktober

 

En av de väldigt bra dagarna i mitt liv

   

Vann också en till cup med laget 

 

 

Var också på bio med dessa människor, vet inte riktigt vilken film men det kan ha vart If I Stay...

Sedan så fyllde jag också år i oktober och det såg ut typ såhär

 

November

   

Jag o Hanna var på prao och denna gången var det mycket bättre än den första, mycket berodde nog på att Hanna var med men det var också lite mer som jag ville ha det (att nån inte hela tiden kollar efter att jag gör rätt och hela tiden säger vad/hur jag ska göra allt och alltid påminner mig om sammar sak gång på gång)

   

 

 



Svenska Hjältar föreläsning som faktiskt förändrade lite i mitt liv, det var verkligen en riktigt bra föreläsning som jag gärna skulle kunna gå på igen! (haha uppdrag: hitta Elin (jag är faktiskt med på den tredje bilden bilden))

De visade inslag på Svenska Hjältar Galan från deras turne då jag var med och Clara var ju då på galan så detta hände.. Tänk hur glad jag egentligen blir bara för Clara ser mig svepa förbi på en skärm, hon tänkte nog inte ens på det..

 

 

När jag hade tråkigt en bild lektion, tog många fler bilder men kan inte visa alla..

Dags för den sista månaden nu

December

   

Här har vi efter Lucian och innan skolavslutningen

Sedan har jag bara bilder som ni nyligen sett som julen och stockholm..

Men det var en del av hela mitt år! Som sagt så har det också hänt mycket annat både bra o dåliga saker! Men jag kan inte avsluta detta året förrän jag har tackat alla som vart med och gjort detta till ett oförglömligt år! Såklart så är det alla som har vart med på bilderna och jag är super tacksam för att ni finns! Men vill rikta ett riktigt stort tack till dessa människor:

 

Älskar er <3

Men alla ni andra som också läser bloggen, kollar på mina videos och bara följer mitt liv.. Ni alla förtjänar ett super bra 2015 och jag hoppas att ni har haft ett bra 2014 också!

Så tack så jätte mycket för de här året och jag ser fram emot ett 2015 tillsammans med er <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Petterssson - 7 januari 2020 05:40

Är ganska säker på att det typ inte är någon som fortfarande läser mina inlägg här men har inte heller kollat besöksstatistiken på år och dar så vet inte rikigt vad jag pratar om egentligen. Om det fortfarande är någon vacker (vilsen?) själ där ute s...

Av Elin Petterssson - 15 oktober 2019 07:18

Det var ju då ett väldigt bra tag sedan jag skrev ett inlägg här men nu gör jag det igen tydligen.  I mitt liv har det hänt väldigt mycket under tiden den tiden. För det första har jag flytta, för det andra bor jag just nu i ett annat land och för ...

Av Elin Petterssson - 28 maj 2019 12:59

Idag vaknade jag väldigt tidigt, lite för tidigt enligt mig men har haft lite svårt att sova nu på sneaste tiden när jag inte riktigt har mått så bra. Har dock hunnit med väldigt mycket under förmiddagen så det var ju ändå tur på något sätt.  Tänkt...

Av Elin Petterssson - 23 maj 2019 13:12

Mitt konsertår fortsätter och jag har nu vart på ännu en konsert! Egentligen är inte det här året riktigt tänkt som ett konsertår men är ändå på samma nivå som förra året vilket också är rekordet. Får se om det blir några mer konserter under sommaren...

Av Elin Petterssson - 18 maj 2019 00:27

Hade tänkte att skriva ett inlägg lite tidigare idag men blev inte riktigt så när en kompis skrev och ville umgås så åkte direkt ner till stan istället.   Igår eller ja i torsdags var jag på konsert på Gröna Lund, kollade ännu en gång på Benjamin...

Ovido - Quiz & Flashcards