elinpettersson

Alla inlägg under december 2014

Av Elin Petterssson - 13 december 2014 23:26

Jag tror nog att bloggplatsen inte riktigt gillar mig....

Får inte med alla bilder jag lägger ut på bloggen, som det senaste inlägget så skulle det vara en til bild med..

Liksom Bra.Fint.Estupendo.Fantastiskt skulle kunna lägga upp den nu men är inne på datorn och det är ju så jobbigt att ladda upp bilderna på datorn eller skriva om inlägget på mobilen....Nej men jag tror att bilden kommer ploppa upp nångång ibland eftersom att på bilden är mitt liv i ett nötskal (crazy)

Men iaf det är inte första gången något sånt här händer så jag känner att det är dags att kontakta bloggplatsen (som om jag vore typ en viktig människa...) Dock inget som ni kanske bryr er om men ändå

Nu måste vi sova människor för vi har en ny dag framför oss! Söndag yeeey....!

  

För er som är lite trög fattade så var ju Svenskar Hjältar Galan i fredags eller ja den sändes på TV i fredags, jag syntes typ två gånger (de visade klipp från när de var ute på turne) Men det var trevligt freakade ut när jag kom på att Clara Henry var på galan och att jag då insåg att hon sett mig även om hon inte ens tänkte på det,meen hon har iaf sett mig!


Av Elin Petterssson - 13 december 2014 19:30

Den här veckan har jag verkligen vart dålig på att skriva något inlägg... Men den största andledningen är Lucia.
Jag har vart i skolan sena kvällar för att träna på sångerna och koreografin sedan har jag också tränat fotboll och gjort det sista skolarbete för året. Så bloggandet har jag helt enkelt inte orkat med.... Igår så hade vi iaf luciatåget och jag var Lucia vilket var super kul och man inte räknar med stearinet jag fick i ansiktet eller mitt fail på mitt solo men det var super kul som sagt!
Sitter just nu o kollar på Svenska Hjältar galan som sändes igår, men kunde inte kolla då pågrund av allt som hade hänt under dagen...

Av Elin Petterssson - 3 december 2014 19:54

Den här veckan började som en av de stressigaste skolveckorna i nian.... Vi har deadline i alla ämnen på fredag så då vill alla lärarna få sitt ämne klart och tänker inte så mycket på att vi har typ 10 andra ämnen som också kräver samma sak.

Jag hade prov igår som jag inte kunde plugga till för att vi har boken i datorn och mitt internet trodde antagligen att det var jullov, men det gick helt okej ändå. Sedan har jag skrivit en krönika på två svenska lektioner, ska skicka in den typ så fort jag skrivit klart de här. Spanska prov på fredag som jag verkligen måste plugga till för att få behålla mitt A...Sedan så har jag en till svenska läxa som jag verkligen inte orkar göra, men det är till fredag så jag kan ju göra den senare..

Men nu så ska jag sluta tjata om alla prov och läxor de kommade veckorna kommer nog mest vara genomgångar om typ något nytt vi ska påbörja nästa år eller film, vi har fyra timmars bild kvar och inget speciellt att göra under de timmarna.

Ibland undrar jag varför vi ens är kvar i skolan när man ser på film eller inte gör något som helst vikigt 90% av dagen.

Men tillslut så får vi ändå lov så det är väl okej :)

La upp en vlogg i måndags som ni gärna får kolla på om ni har lust

Ovido - Quiz & Flashcards