elinpettersson

Direktlänk till inlägg 19 januari 2015

Måndag...

Av Elin Petterssson - 19 januari 2015 23:51

Vet inte om det egentligen är så bra att jag skriver ett inlägg på shär mitt i natten...Borde jag inte sova tännker jag typ

Men vad ska man göra när man måste skriva klart en text om Chile idag/ inatt och man orkar verklien inte skriva mer.

De flesta av er tänker nog "Varför började du inte tidigare?"

Men det är så att vår lärare sa det till oss idag, vi hade en sen dag och efter var jag kvar i skolan för att fixa engelska presentationen som ska vara klar typ på onsdag. Efter det så var klockan mycket och jag skynade mig hem för att slänga i mig mat och sedan åka på möte (kände mig äldre där) nej men det är en grej på gården som jag jobbar på (vet inte riktigt hur man ska säga det, men är super trött så orkar inte ändra) Sedan så fick jag skynda mig till träningen och efter den så var jag ju tvungen att äta, duscha, (kolla twitter) och andas för det gjorde jag nog inte så mycket idag...Så halv elva började jag skriva texten och jag är faktiskt snart klar men måste skriva lite till...

Så min vecka började ju inte på bästa sätt, visst jag gillar att vara på gården och träna osv men det blev lite för strassigt. Jag är en sån som ofta stressar runt o har lite för många bollar i luften så jag känner att de dagar då jag inte har något att göra ber jag typ för..

 

Det här var ju inte igår...

 
 
Hanna Sundström

Hanna Sundström

27 januari 2015 20:05

Tiden då Nadia hade glasögon och jag hade nycklarna runt halsen.

http://sundstromhanna.tumblr.com

Elin Petterssson

30 januari 2015 22:49

Det var tider det

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Petterssson - 7 januari 2020 05:40

Är ganska säker på att det typ inte är någon som fortfarande läser mina inlägg här men har inte heller kollat besöksstatistiken på år och dar så vet inte rikigt vad jag pratar om egentligen. Om det fortfarande är någon vacker (vilsen?) själ där ute s...

Av Elin Petterssson - 15 oktober 2019 07:18

Det var ju då ett väldigt bra tag sedan jag skrev ett inlägg här men nu gör jag det igen tydligen.  I mitt liv har det hänt väldigt mycket under tiden den tiden. För det första har jag flytta, för det andra bor jag just nu i ett annat land och för ...

Av Elin Petterssson - 28 maj 2019 12:59

Idag vaknade jag väldigt tidigt, lite för tidigt enligt mig men har haft lite svårt att sova nu på sneaste tiden när jag inte riktigt har mått så bra. Har dock hunnit med väldigt mycket under förmiddagen så det var ju ändå tur på något sätt.  Tänkt...

Av Elin Petterssson - 23 maj 2019 13:12

Mitt konsertår fortsätter och jag har nu vart på ännu en konsert! Egentligen är inte det här året riktigt tänkt som ett konsertår men är ändå på samma nivå som förra året vilket också är rekordet. Får se om det blir några mer konserter under sommaren...

Av Elin Petterssson - 18 maj 2019 00:27

Hade tänkte att skriva ett inlägg lite tidigare idag men blev inte riktigt så när en kompis skrev och ville umgås så åkte direkt ner till stan istället.   Igår eller ja i torsdags var jag på konsert på Gröna Lund, kollade ännu en gång på Benjamin...

Ovido - Quiz & Flashcards