elinpettersson

Direktlänk till inlägg 9 februari 2015

These Days

Av Elin Petterssson - 9 februari 2015 21:48

Hejsan på er igen!

Denna gången så blev det inte lika långt mellan inläggen, går sakta men säkert framåt..!

Har dock en lite bättre andledning denna gången..

Åkte på en förkylning i slutet av veckan och det var som värst under lördagen och söndagen.. Hade först bara lite ont i halsen så jag åt några halstabletter o hoppades att det inte skulle bli värre.. Men sedan blev jag mer förkyld och har i helgen drogat med nässpray, alvedon och halstabletter (okej kanske inte drogat men tillräckligt så att jag nästan är frisk nu) Även om jag var "sjuk" så har jag ändå kunnat spedera tid med kusinerna och haft loppis eller vart på en loppis eller hur man nu ska säga det. Loppisen var dock ganska jobbig eftersom att min näsa bara rann och jag gick o snöt mig ganska ofta. Jag undrar om alla trodde att jag var konstat nödig eller likande eftersom att jag gick fram och tillbaka till toan.. Men det gick bra antar jag och jag fick tillslut äta donken efteråt :)

Hanna o jag satt hela fredags- och lördagskvällen o ville ha donken. Vi känner till hela donkens app också och skulle nog i sömnen bara kunna klicka fram en McBean

Sedan som om smärtan inte var tillräckligt så fick jag också ont i handleden igår.. Vet inte hur, var, när eller varför men jag fick iaf ont.. Så idag har jag haft bandage hela dagen och kommer antaligen få ha det imorgon också eftersom att jag gjorde misstaget att ta av den (även fast jag visste om att jag skulle använda handleden utan att tänka på att jag inte ska) använde handen som om den vore bra och slog också i den i hyllan...! Ja Bra jobbat! Heja Elin!!

Men jag ska inte klaga för vissa har det värre och jag har kunnat trösta mig med att kolla på Clara Henry! Livet blir alltid på topp av en liten dos av Clara Henry! (Life hack!!)

Sedan så kan jag också säga att jag la upp en video på min lilla kanal idag, orkar dock inte länka så ni får ta er dit själva men ni borde titta på den!

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Petterssson - 7 januari 2020 05:40

Är ganska säker på att det typ inte är någon som fortfarande läser mina inlägg här men har inte heller kollat besöksstatistiken på år och dar så vet inte rikigt vad jag pratar om egentligen. Om det fortfarande är någon vacker (vilsen?) själ där ute s...

Av Elin Petterssson - 15 oktober 2019 07:18

Det var ju då ett väldigt bra tag sedan jag skrev ett inlägg här men nu gör jag det igen tydligen.  I mitt liv har det hänt väldigt mycket under tiden den tiden. För det första har jag flytta, för det andra bor jag just nu i ett annat land och för ...

Av Elin Petterssson - 28 maj 2019 12:59

Idag vaknade jag väldigt tidigt, lite för tidigt enligt mig men har haft lite svårt att sova nu på sneaste tiden när jag inte riktigt har mått så bra. Har dock hunnit med väldigt mycket under förmiddagen så det var ju ändå tur på något sätt.  Tänkt...

Av Elin Petterssson - 23 maj 2019 13:12

Mitt konsertår fortsätter och jag har nu vart på ännu en konsert! Egentligen är inte det här året riktigt tänkt som ett konsertår men är ändå på samma nivå som förra året vilket också är rekordet. Får se om det blir några mer konserter under sommaren...

Av Elin Petterssson - 18 maj 2019 00:27

Hade tänkte att skriva ett inlägg lite tidigare idag men blev inte riktigt så när en kompis skrev och ville umgås så åkte direkt ner till stan istället.   Igår eller ja i torsdags var jag på konsert på Gröna Lund, kollade ännu en gång på Benjamin...

Ovido - Quiz & Flashcards