elinpettersson

Direktlänk till inlägg 21 maj 2017

Lite uppdatering

Av Elin Petterssson - 21 maj 2017 21:09

Nu har jag för antagligen sista gången varit med på ett utbyte/ utbytes projekt

Rätt kul var det ändå när man tänker efter men jag kan säga att under veckas gång och tiden när precis innan när allting ska planeras är riktigt stressiga. Men nu är det över och äntligen kan jag lägga mitt fulla fokus på de sista skoluppgifterna.

Känns väldigt bra att det snart är skolavslutning, börjar verkligen tröttna på skolan.....


Sammtidigt är det lite jobbigt att jag ska börja trean nästa år eftersom att de då är sista året på gymnasiet och det är även då jag ska skriva gymnasiearbete..?? Och det blir ju inte bättre när min lärare säger att det är en del som inte klarar gymnasiearbetet eftersom att de har höjt ribbban för att få godkänt. Jo men tack nu känns det mycket bättre :))))


Så det enda som keps me going just nu är tanken på att jag snart ska få sommarlov och även att jag har en hel del rätt roliga saker redan inplanerade. En till sak blev spikad idag när jag köpte biljett till en konsert... Jag ska alltså gå på Why Dont We´s konsert i USA....min dröm har påriktigt vart att få gå på en konsert i USA och jag har även drömt om att få gå på en "tidig" konsert om ni förstår vad jag menar... antar att många inte förstår men alltså en konsert som är tidigt i gruppens/artistens kärriär. Den tiden då de fortfarande sjunger massa convers och deras första och då enda låtar. Detta händer inte så ofta i Sverige eftersom att artister från USA åker på ture i USA och sedan typ till Europa men inte Sverige och sen kanske några andra turneer och sen till Sverige och då har de redan släppt typ två tre album och då är det så klart bara låtar från det senaste albumet och kanske någon gammal goding typ. Så därför är jag lite extra pepp på den här konserten eftersom att Why Dont We bara eller bara och bara men de har bara släppt två stycken EPs!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Petterssson - 7 januari 2020 05:40

Är ganska säker på att det typ inte är någon som fortfarande läser mina inlägg här men har inte heller kollat besöksstatistiken på år och dar så vet inte rikigt vad jag pratar om egentligen. Om det fortfarande är någon vacker (vilsen?) själ där ute s...

Av Elin Petterssson - 15 oktober 2019 07:18

Det var ju då ett väldigt bra tag sedan jag skrev ett inlägg här men nu gör jag det igen tydligen.  I mitt liv har det hänt väldigt mycket under tiden den tiden. För det första har jag flytta, för det andra bor jag just nu i ett annat land och för ...

Av Elin Petterssson - 28 maj 2019 12:59

Idag vaknade jag väldigt tidigt, lite för tidigt enligt mig men har haft lite svårt att sova nu på sneaste tiden när jag inte riktigt har mått så bra. Har dock hunnit med väldigt mycket under förmiddagen så det var ju ändå tur på något sätt.  Tänkt...

Av Elin Petterssson - 23 maj 2019 13:12

Mitt konsertår fortsätter och jag har nu vart på ännu en konsert! Egentligen är inte det här året riktigt tänkt som ett konsertår men är ändå på samma nivå som förra året vilket också är rekordet. Får se om det blir några mer konserter under sommaren...

Av Elin Petterssson - 18 maj 2019 00:27

Hade tänkte att skriva ett inlägg lite tidigare idag men blev inte riktigt så när en kompis skrev och ville umgås så åkte direkt ner till stan istället.   Igår eller ja i torsdags var jag på konsert på Gröna Lund, kollade ännu en gång på Benjamin...

Ovido - Quiz & Flashcards