elinpettersson

Alla inlägg under mars 2012

Av Elin Petterssson - 23 mars 2012 15:15

Hejsan svejsan!!!!

Idag så e det fredag och BIG MAC CUP <3 <3 :)

det e smling typ fyra om 45 min har nyss bytt om så jag trodde att jag skulle hinna det här blogg inlägget men nu blev det stresss

aja håller på att pack och taggar på hög nivo med musik :)

vi har två matcher idag och en på söndag 

det som e trögast men roligast e att vi har en match 21.40 idag :)

så jag kmr hem lite sent imorronj såå hinner jag inte blogga för då ska jag till sara oc sedan åka och kolla när hon spelar och sedan ska jag sovaa där :) 

jättttte rolig helg

aja nu ska jag snart tagga 

Herrå Puss Elin :*******

(håll tummarna nu ;)))))))))))))))))

missbildaad :*** Heerå

Av Elin Petterssson - 21 mars 2012 20:08

Hejsan svejsan!!!!!! :)

Idag så har jag varit med mina sötnosar på Arosfotet :) <3

jag vet inte hur mkt poäng vi fick men vi softade mest bara så man kan jue gissa vilka som vvann XD

aja efter så fick vi vänta i typ en timme på att vi kunde blir hämtade asså det var jag, Nadia, linnea, Hibo och Ohud

de andra fick lite panik för de hade köpt fika och då kom Roosas pappa noch ssa att de behövde åka men vi satt där och väntede och softa

men det var ändå roligt för då kunde man t.ex kkolla på hur mkt Hibo kunde proppa i sej XD

hon åt tyyyp allt vi andra åt tyyp bara en panpizza och lite godis <3

aja imorron så e det skolan igen :(

oc då har vi spanska läxxa som jag får göra iskolan för att jag glömde spanska boken hehe

nu så ska jag väll tyyp bara dusha och sedan kanske paccccka idrotts kläder till fotbolls profilen :) fas tvi har en läxa att kicka till femtio men jag kan tyyp bara hälften XD men det e mkt för mej

aja nu orkar jag inte skriva mer 

Herrå Puss Elin :***

Av Elin Petterssson - 21 mars 2012 09:18

Hejsan svejsan!!!

Idag så ska jag och några andra tjejer i min klass och parallel klass 

aja vi ska iaf till arosfortet så om du åker dit kmr det att vara en tävling på G hehe

vi e två lag det är jag, Linea. Nadia, Ohud och Hibo i ett lag 

i andra laget e det Emelie, Maja, Roosa och Hanna

jag tor att vi kmr vinna men det är ändå inte såkert för vi e inte så bra XD hehe


aja ska snart dra till Linnea så vi kan åka 

Herrrå  Puss Elin

HSB

Av Elin Petterssson - 18 mars 2012 20:50

Hejsan svejsan!!!

ida gså har jag varit på HSB cup  i uppsal:)

det gick inte så jätte bra för vi hade ingen målvakt för våra två målvakter var sjuka och vi fick inte ta in reservmålvakterna för det var i andra lagget asså det e jue samma lag men vårat lag var bara uppdelat nu annars hade alla inte fått spela 

aja nu så ska jag nog börja fixa lite inför skolan t.ex 

Heerå Puuss Elin :**

Av Elin Petterssson - 17 mars 2012 18:08

Hejsan svejsan!!!!

Idag så har vi haft träning utomhus för första gången :)

aja det har inte hänt nååt spc annars 

vi hade jue bara extra träning ida för att vi skulle kunna tagga lite mer inför imorron då vi ska på HSB :)

det e en fotbolls cup i uppsala :)

aja nu ska jag äta och sedan  ska jag tagga tagga tagga :)

Heerrrå Puss Elin :**

Av Elin Petterssson - 16 mars 2012 15:34

Hejsan svejsan!!!!

Idag så e det äntligen ferdag :):):) 

jag har inte hunnit bloggat på länge för att allt annat skola arbete har komit i vägen så nnu får jag blogga

det har inte hänt så mkt under de här dagarna heller så det e oxå en anledning till att jag inte skrivit

aja nu så ska jag bara softa kanske sätta på en film el nått aja 

Herrå PUss Elin :*****

Av Elin Petterssson - 13 mars 2012 17:47

Hejsan svejsan!!!

Idag har det inte hänt nått spc

förutom att jagh va me  i Tidningen idag :)

det var me laget för att vi vann futsal

nu kom jag på en bild en två jag kan lägga in aja 

de kmr nu

  



                           


                                                          Jag e fjärde till vänster längst ner :)
aja misslyckat som alltid
Herrå Puss Elin
Av Elin Petterssson - 12 mars 2012 16:15

Hejsan svejsan!!!

Idag så har jag varit i skolan som typ alla andra dar :)

Men aa det hände inget spc 

bara att alla bomba en me läxor 

men nu måste jag plugga till NO och Spanska provet jag måste oxå gö matten och sen måste jag träna på alla 40 glosor vi fick ia vi skulle bara fått 20 men eftersom att alla snacka på lektionen la hon till glosa efter glosa så just nu har jag DAMP!!!!!

aja måste plugga nuuuu

Herrå Puss Elin

Ovido - Quiz & Flashcards