elinpettersson

Alla inlägg under mars 2012

Av Elin Petterssson - 11 mars 2012 19:42

Hejsan svvejsan!!!

Idag så e det söndag igen som rubriken säger idag så har jag varit och shoppat på erikslund jag köpte massa skor :)

jag har oxå hunnit staädat lite ooch plugga till spanska och NO provet nästa vecka :(

jag jhar oxå varit på träning 

den var inte så jätte jobbig men inte så rolig träningarna brukar oftast varia jobiig men rolig o nu tvärtom :S

aja nu så ska jag bara slappa och kolla typ tv el film :)

oså skola imorron då + att det e bib el piptest:(

"vad jag längtar" 

aja nu måste jag dra

Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 10 mars 2012 14:39

Hejsan svejsan!!!!!

Nu sp har jag nyss kommit hem från futsal jag speladde inte men jag kollade och svettades :)

ajja vi spela el de spelade två matcher en semi och en final

i semain vann vi me 9-2

och i finalen låg vi förs under efter första halvlek med 2-1 

men vi e jue bäst på att kvitera så i andra halv lek så gjode vi tre mål

och vinst till oss men 4-2 

efter så badade vi bubbel och åt glass vi fick oxå champanj (stavning)

vi kollade oxå på matchen som de spelade in :)

det såg as roligt ut XD

aja nu måste jag äta 

Herrå Puss Elin


Av Elin Petterssson - 9 mars 2012 09:26

Hejsan svejsan!!!

Idag såp e det fredag och just nu så har vi svenska

sedan har vi engelska idrott o mentorstid på mentors tiden brukar vi fika och snack med våra mentorer idag så har två killar bakat sp jag vet inte om det kmr bil så gott aja man får väll ändå smacka 

Herrå Puss Elin 

Av Elin Petterssson - 8 mars 2012 17:58

Hejsan svejsan!!!

'Jag har inte hunnit blogga så mkt den här veckan för jag har as mkt prov enlgit mej

men aja jag har bara plugga och gjort läxor XD

så nu tänkte jag att jag kunde va innne på datan el kolla film el nått sånt annars kmr jag bli hjär död och vem vill bli det 

Idag så har det inte hänt nått spc bara vanligt som alla andra torsdagar 

men nu vet jag inte vad jag ska skriva 

Så Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 5 mars 2012 17:03

Hejsan svejsan!!!

Idag så har jag varit i skolan efter sportlovet 

det var en helt vanlig skola da matte, engelska, musik, bild och idrott 

och på idrotten hade vi bib el pip testet jag fick 9,3

jag tror jag har förklarat tidigare men om ni inte vet så fråga

aja nu måste jag göra as tråkiga läxor 

Herrå Puss Elin

Av Elin Petterssson - 4 mars 2012 13:25

Hejsan sejsan!!!

Nu så har jag kommit hem från Säfsen så jag tänkte visa lite bilder från Säfsen

men först kan jag berätta lite jag åkte dit torsdag och kom hem nu söndagg 

men iaf jag åkte slalom fredag och lördag

och på fredag kvällen var jag på grillbuffe på hotellet

men vi brukar sova i stuga det tycker jag är lite mysigare för då lagar man mat och bäddar och sånt själv hahah XD

aja nu kmr llite bilder







 

 

 

 

 

   

     

                                                                                                                   Det blev inte så lyckat men det är lite bilder på pulka åkning backar ut sikt elden i stugan och lite annat men nästan allt är från Säfsen förutom det sista bilden

Herrå Puss Elin







Ovido - Quiz & Flashcards