elinpettersson

Alla inlägg under november 2013

Av Elin Petterssson - 22 november 2013 09:50

Äntligen fredag!! :D
Har varit trött hela veckan...
Mycket plugg, träningar och mycket annat..
Men nu är veckan slut o jag lever fortfarande :D
Sista dagen i cafeterian blir det lite gratis mat

Av Elin Petterssson - 19 november 2013 22:44

Stor match pågång nu, vissa hejar ju på Sverige andra på Portugal
Det kanske finns de som bara hejar på Zlatan eller Ronaldo....
Men jag tror att jag är ganska ensam med att heja på domaren
Asså fatta vilken press, jag klarar knappt den o jag dömer 03: or xD
Men såklart vill jag se Zlatan o hans gäng i VM men men
Haha har dragit ut på tiden så mycket tänkte lägga ut inlägget i halvlek men så blev det inte xD

...

Av Elin Petterssson - 18 november 2013 21:29

Hemma från träningen nu
Känns helt okej kunde inte riktigt köra fullt ut men men....

Av Elin Petterssson - 18 november 2013 09:11

Inreprao i cafeterian

Av Elin Petterssson - 17 november 2013 13:29

Fick en fråga härom dan vad jag har för planer i framtiden med bloggandet, asså typ om jag vill satsa på det.
Jag vet inte riktigt, jag vill jobba inom media, men hur det går får vi väll se.
Men att blogga e något som jag tycker är kul ibland, men skulle faktiskt hellre vilja vlogga. Känns kul eftersom jag älskar att prata men ingen orkar lyssna då kan jag ju ist vlogga?! (Hahaha)
aja ha en härlig dag ;)
(Just det om Hanna eller Nadia ser detta får ni väldigt gärna skicka glosorna på kik eller på sms ;))

Av Elin Petterssson - 15 november 2013 18:14

Fredag idag, det har varit helt okej.....

En i min klass ska sluta vilket e väldigt tråkigt eftersom det finns en ganska konstig andledning

men aja efter skolan var jag hos Naida o spelade GTA, det är kul men man blir inte så lätt beroende Nadia... xD

just nu sitter jag o gör läxor typ svenska novell, englska grejs o spanska glosor. 

Haha o såklart glömmer jag boken i skolan oxå xD


   

Av Elin Petterssson - 12 november 2013 10:26

Sitter på svenskan nu och gör inte ett skit xD

vi har vikarie så man kan göra typ vad man vill

haha och jag valde att blogga xD

asså ÄLSKAR xD smilisar 

hoppas ni får/har en bra dag

 

Av Elin Petterssson - 10 november 2013 17:24

Sitter här i min ensamhet o lyssnar på Fridas vänners konversationer eller rättare sagt deras skrik.....
Det är inte speciellt lätt att plugga nu så det får typ vänta, haha kommer inte orka sen så jag får inte topp betyg på provet/ förhöret

Modeller jaoo!
För de som undrar är det till vår reklamfilm

Ovido - Quiz & Flashcards