elinpettersson

Alla inlägg under november 2013

Av Elin Petterssson - 7 november 2013 21:49

Har ju inte blivit så mycket inlägg i veckan dels för att det har blivit mer plugg o tiden räcker inte riktigt till.
Visst finns de tillfällen då man har tid men då har man inte tänkt tanken att man faktiskt har en blogg
Idag har jag inte haft tid efter skolan har jag bara plugga lite o sen drog jag till konfan, direkt efter till kanslit för typ ett möte om upplägget med träningar fram till jul
Men nu e jag hemma och åt mat för en stund sen så nu ska jag plugga lite till provet imorgon

That swag asså.....

Av Elin Petterssson - 4 november 2013 22:45

Det har varit en helt fantastisk dag.......NOT!!
Jag var faktiskt en av dem som längtade tbx till skolan eller okej det kanske inte fanns någon som längtade men ändå jag var ändå väldigt taggad
Men dagen har varit helt katastrof....... Jag är inte alls lika taggad till att gå dit imorgon

Av Elin Petterssson - 2 november 2013 21:21

Idag var det lördag o jag gjorde inte så mycket
Vi drog ner några stycken på stan och hämtade ut biljetter till "The hunger games 2" eller var man nu ska säga...
Jag har inte gjort ngt annat förutom att typ ha lite youtube maraton

Ovido - Quiz & Flashcards